Welkom aan de nieuwe testers(V7)

  • 4 September 2019
  • 91 reacties
  • 5463 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

91 reacties

Zou het kunnen dat je geen herinnering meer kan instellen voor een programma in de tv gids?

Ter info:  

Gelieve in dit topic enkel door te geven als je V7 tester bent geworden.

Dan voegen we je toe in het test topic achter gesloten deuren. .

 

 

Ik ben tester. Kan je mij toevoegen?

Ben eveneens tester van V7.:hugging: 

Geachte

Gelieve mij eveneens toe te voegen voor het forum, indien mogelijk.

Nog steeds wachtende op de v7 decoder.

Mvg

Mozartiss

hi, ben ook tester. net nieuwe decoder geinstalleerd. thx om me toe te voegen

Ik zou wel graag willen weten waar ik het gesloten testforum vind. Ik ben dan wel toegevoegd maar ik zie het nergens 

Ter info: 

Mag ik jullie vragen om hier enkel in te plaatsen dat jullie tester zijn, zodat we de testfase nog even achter gesloten deuren kunnen uitvoeren? 

Als wij weten wie test, dan voegen wij deze personen toe.

 

 

 

Als wij weten wie test, dan voegen wij deze personen toe.

@Charlotte.D Ik ben tester van decoder V7. Graag mij toevoegen.

Mag ik jullie vragen om hier enkel in te plaatsen dat jullie tester zijn, zodat we de testfase nog even achter gesloten deuren kunnen uitvoeren? 

Als wij weten wie test, dan voegen wij deze personen toe.

Dag Charlotte,

Sinds 15 november is de nieuwe decoder ook geïnstalleerd. Ik had me al aangemeld, maar vind eigenlijk niet echt de toegang tot het forum. Of waar ik opmerkingen vindt en bij de ideeën zie ik dat deze niet actief is op dit moment. Sorry. Groet Leo Of was ik nog niet toegevoegd.

Reputatie 1

Ik kreeg 2 weken terug de bevestiging dat ik ook de V7 mag testen. Nu nog geduldig de komst van de decoder afwachten.

Kan ik nu reeds toegevoegd worden of pas als ik de decoder in huis heb?

Groetjes Kat

Kan ik ook toegevoegd worden aan het gesloten testforum juist de nieuwe digicorder v7 geïnstalleerd. 

 

Mvg

Reputatie 1

Beste,

Kunnen jullie me toelaten tot het  besloten V7 testgedeelte.

Mijn V7 decoder kwam vandaag aan en is net succesvol geïnstalleerd

Alvast bedankt

Kat

Kunt u mij toevoegen ik ben ook een tester

Reputatie 7
Badge +4

@Bennoclaassens dit is gebeurd.

Mag ik jullie vragen om hier enkel in te plaatsen dat jullie tester zijn, zodat we de testfase nog even achter gesloten deuren kunnen uitvoeren? 

Als wij weten wie test, dan voegen wij deze personen toe.

 

Ik ben tester en wil graag deelnemen aan het testforum.

kunt u mij toevoegen in de groep

voor tester v7

Badge

Ik ben tester en zou graag toegevoegd worden

Reputatie 1

Ik heb ook een V7 geïnstalleerd. Kan ik ook toegevoegd worden aan het testersforum, of is dit ondertussen niet meer van toepassing?

daar wordt inderdaad ook niet meer op gereageerd door Proximus, op deze topic spreciaal voor testers, nu is eigenlijk iedereen die een V7 krijgt ook een deel tester voor de resterende bugs die er nog moeten uitgehaald worden .

Reputatie 1
Badge

Ik ben tester, kunt U mij toevoegen aub. Ik heb gisteren de V7 geinstalleerd

Annita Stafleu-60938733-035413887- :wink:

ik heb er even uitgelegen wegens ziekte, dat is de reden dat ik mijn V7 pas gisteren heb kunnen instaleren.

Ik heb nu wel een vraagje: als ik de ondertiteling instel voor alle kanalen, hoe geraak ik dan terug naar het kanaal dat ik aan het gebruiken was, zonder de instelling te verliezen die ik zojuist had ingesteld ,dat was niet zo heel duidelijk vond ik in de gebruik aanwijzing, dus graag even hulp.

En wat moet ik  nu verder met heel het gebeuren. hebben jullie verdere gegevens nodig ? En waar vind ik dat om in te vullen

@annita De proximus Medewerkers zullen u morgen, zoals reeds uitgelegd in je vorige geopende topic ( klik hier) , toegang geven tot een aparte post die enkel toegankelijk en zichtbaar is voor al de V7 decoder testpersonen.

Ondertussen geef ik je al deze info mee

===============================================

➕ V7 DECODER HULP NODIG:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_dcd_v7/particulieren/support/televisie/tv-thuis-installeren/uw-decoder-installeren/v7-decoder-hulp-nodig.html
➕ V7 DECODER Installatie:
https://www.proximus.be/manuals/nl/handleiding/particulieren/televisie/decoder/v7/installatie

==========================================================

Als je op het huisje klikt of vorig scherm, probeer dit eens.

 

@annita

 Als je op het huisje (middelste toets) klikt of vorig scherm (linkse toets), probeer dit eens.

 

Reputatie 7
Badge +4

@annita  je bent toegevoegd.