Skip to main content

wat kan ik doen om op het 2de verblijf in de Ardennen toch Netflix te zien? zeker met het slechte weer.

mijn tvscherm wordt niet meer aanvaard door netflix maar we hebben er wel een account en ook met nieuwe paswoorden lukt het niet. maandag werkte dit nog wel.

 

graag reactie. Mvg. Johan en Diane De Bock Goossens 

@GoossensDiane 

Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze straks de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@GoossensDiane mogelijks heeft netflix je account op dat ip adres geblokkeerd omdat ze denken dat je buitenshuis kijkt met je abbo door een ander persoon.

heb je geen mail ontvangen om je account te bevestigen ???


Reageer