Skip to main content

wekelijks enkele keren "er is een technisch probleem je kan enkel live kijken"

• April 22, 2025
  • 17 reacties
  • 292 Bekeken

waarom zijn er zoveel problemen bij proximus fiber om tv te kijken? om de haverklap technisch probleem ik heb 3 boxen V7 en is bij alle 3 hetzelfde dan. We zijn meer dan 30j bij telenet geweest en zogoed als nooit probleem gehad met de boxen! als dit nog lang aansleept zo ik wel eens overwegen om terug te gaan ….. zucht

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

17 reacties

Martin
  • April 22, 2025

Is het bij u nog niet in orde gekomen want er zijn al verschillende meldingen dat het terug in orde gekomen is. Kan je ook zien dat de klachten meldingen aan het dalen zijn:

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • April 22, 2025

Het is niet enkel bij fiber hoor, ik heb de laatste dagen met gewone koperen draden ook regelmatig het één of ander probleem, zo van "oeps, .....", of "er is een probleem met de server", of "het probleem met de server is opgelost". Het is niet echt kapot, maar het is ook niet echt OK. Zou dat gewoon de verlofperiode zijn?  Ik zat dus volledig in de bovenstaande piek. 

Martin
  • April 22, 2025

Het heeft niets met fiber of VDSL te maken het probleem “technisch probleem……...” duikt al op van voor de verlofperiode.

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • April 22, 2025

Inderdaad, het duurt al een tijdje,  bij Proximus zouden ze toch best wat beter hun best mogen doen. 

• Auteur
  • Apprentice
  • April 22, 2025

ja het is ondertussen terug inorde maar voor hoelang? zoveel problemen ermee had ik toch niet verwacht!

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • April 23, 2025

@Master00 We zijn op de hoogte dat er problemen zijn geweest, deze zouden nu verholpen moeten zijn. Indien er nog iets is aarzel dan niet om het ons te laten weten!

• Apprentice
  • April 23, 2025

@Master00 We zijn op de hoogte dat er problemen zijn geweest, deze zouden nu verholpen moeten zijn. Indien er nog iets is aarzel dan niet om het ons te laten weten!

Hier al 2 dagen problemen. “Alleen live TV mogelijk”.

Martin
  • April 23, 2025

Het ongeveer weer op het zelfde moment als gisteren rond 20u dat de meldingen pieken. 

• Apprentice
  • April 23, 2025

Hier ook al enkele dagen problemen zoals “je kan alleen live tv kijken”. krijgen dan de melding na een tijdje dat alles hersteld is ; Om vervolgens dan weeral de melding te krijgen dat we enkel live tv kunnen kijken. De facturen doorsturen lukt wel probleemloos.

• Apprentice
  • April 23, 2025

Hier ook al sinds gisteren hetzelfde probleem.

Eerst worden de opnames nog wel opgelijst maar als je er eentje selecteert krijg je ofwel de melding ‘item kan niet worden bekeken’ ofwel foutcodes P015 of P139.

Even later krijg je de opnames knop zelf niet meer te zien en kan je enkel live kijken.

Sinds de overgang naar de cloud en zeker met de Android TV box is de kwaliteit van Proximus steil naar beneden gegaan.

Een half jaar terug had ik ook opnames die verdwenen of niet meer te bekijken waren (zelfde foutcodes als hierboven), “Oei, da’s een probleem dat we nog niet zijn tegengekomen, daar kan ik u niet mee helpen”

Al 20+ jaar klant bij Proximus maar nu sterk aan het overwegen om naar een andere provider over te schakelen.

Martin
  • April 23, 2025

FYI: antwoord van Proximus assistant :

Je kan mogelijks hinder ondervinden met Proximus TV. Live tv kijken kan nog steeds. Wij stellen alles in het werk om de problemen zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • April 23, 2025

Het wordt toch stillekesaan vervelend. Dat is toch al een tweetal weken dat het niet meer goed draait. 

• Apprentice
  • April 23, 2025

Hier ook al een aantal weken dagelijks terugkerende problemen.

• Apprentice
  • April 23, 2025

Ik heb ook al weken hetzelfde probleem, alles bekabeld maar steeds weer zwart scherm met foutcode P015 en nu is het al van voor middernacht TECHNISCH PROBLEEM kan enkel live kijken... de problemen zijn vooral begonnen sinds de Android tv box...

• Apprentice
  • April 24, 2025

Hier al geruime tijd:

Meldingen van controle op verbinding, haperend beeld, soms zeer kort zwart scherm en terug beeld. Internet valt reglematig weg. Uit testen enige tijd terug bleek dat er problemen zijn met de koper. Ze gingen het opvolgen en oplossen maar er is in al die maanden nog niets veranderd. 

Als problemen nog lang aanhouden toch eens rondkijken voor een andere provider.

Mutlie
  • April 24, 2025

De problemen zijn nog niet opgelost 🫤

Martin
  • April 24, 2025

Hier al geruime tijd:

Meldingen van controle op verbinding, haperend beeld, soms zeer kort zwart scherm en terug beeld. Internet valt reglematig weg. Uit testen enige tijd terug bleek dat er problemen zijn met de koper. Ze gingen het opvolgen en oplossen maar er is in al die maanden nog niets veranderd. 

Als problemen nog lang aanhouden toch eens rondkijken voor een andere provider.

Dan zou best een ​@proximus_moderator dit eens achterhalen of deze problemen met koper ondertussen opgelost zijn en eventueel je lijn eens checken op fouten.