Skip to main content
Vraag

Wéér van dat!!

• May 3, 2026
  • 7 reacties
  • 65 Bekeken

AlainGerard

Wou kijken naar “Trigger Point”, opgenomen op Canvas maar de 1ste aflevering duurde welgeteld 5 seconden. Het ging enkele maanden goed maar nu weer van dat.

Kunnen ze dit bij Proximus écht niet verhelpen? Als het om facturen te sturen is, werkt het wel goed, hé!

Komaan, zeg!!

7 reacties

Forum|alt.badge.img+2

@AlainGerard al eens de tv box en de modem herstart ???

misschien dat dit kan helpen.

proberen kan geen kwaad.

AlainGerard
  • Auteur
  • Rising star
  • May 3, 2026

Dankjewel voor de info. Geprobeerd en het bleef zo: aflevering één duurt vijf seconden; aflevering twee geen probleem. Probleem al door verschillende kijkers gemeld van vorig jaar al...

Forum|alt.badge.img+2

@AlainGerard dan zal proximus morgen moeten tussen komen misschien als ze de afl nog kunnen terug halen.

Mutlie
  • May 3, 2026

Inderdaad, herstraten brengt geen soelaas. 
Of kijken via de app, hier via VRT Max?
Is wel wat moeilijker met de VTM zenders, daar zijn  afleveringen maar beperkt (1 week) gratis beschikbaar. 
Het voordeel dat je niet moet wachten tot  de PX medewerkers dit topic oppikken. 

AlainGerard
  • Auteur
  • Rising star
  • May 3, 2026

Dankjewel voor de info. Ik heb inderdaad via de Pickx-app kunnen kijken.

Martin
  • May 3, 2026

@Mutlie ik vind dit inderdaad raar dat er geen oplossing is om de synchronisatie te herstellen met de decoder, in geval je de opname wel kunt bekijken via de pick-app. 

Lukt het dan ook nooit bij u als je bv een “clear data en reset” uitvoert of de decoder reset?

Mutlie
  • May 3, 2026

Een reset is hier totaal nutteloos, helpt helemaal niet.
Een clear data heb ik eens ooit uitgevoerd - op uw advies denk ik - maar was het ivm een opname  probleem of iets anders? Dat herinner ik me echt niet. Het is ook een hele tijd geleden.
Zou net zo goed ivm  de tv-gids kunnen geweest zijn. Problemen allerhande genoeg gehad, eigenlijk. En meestal lost een simpele uit, dan 20 sec wachten en weer aan het op
Maar ik weet wel nog dat de clear data geholpen heeft.