Gisteren weer geen internet kon zelfs niet verbinden met de my proximus app
zo traag was de verbinding en dit met fiber
alles nogmaals herstart .
fiber box android en repeater
nu weer P038
Alles herstart , krijg je deze diensten zijn niet beschikbaar .
technieker langst geweest , problemen vast gesteld alles gereset
ging de dag nadien terug komen geen mens gezien .
bij dezelfde probleem ging de 4 toestellen vervangen ( zei sorry zat niet in je regio maar in Blankenberge)
ik kom morgen zonder pardon om 09 00 nooit nog iets van terug gehoord .
Nog meermaals gebeld met klantendienst zonder of zeer kort resultaat
dan 14 dagen in ziekenhuis gelegen ( kreeg wel bericht dat alles is opgelost ) raar
kort daarna was er hier een technieker 2 straten verder bezig zei dat ik moest vragen achter een Bbox plus dat daar minder problemen mee zijn .
vandaag ook bericht dat ze aan de mobile gsm masten zullen werken hopelijk vallen we niet zonder internet want me hartmonitor is er mee verbonden .
dit duurt nu al maanden , er is iets structureel fout maar wat
wat mij ook gezegd is geweest via klantendienst is en 4G modem te kopen dat zo de slechte verbinding overbruggen
Antwoord
Wat scheelt er toch o
Beste antwoord door Martin
FYI: je kan inderdaad met een 4G modem werken die de 4G omzet naar Wifi (wifi-hotspot). als je binnenhuis wel voldoende mobiel ontvangst hebt, dus tijdens de werken kan dit mss een probleem zijn)
Maar je kan ook met bv je smartphone (of ander toestel) via zijn Mobiele ontvangst, als wifi hotspot gebruiken via zijn instellingen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.