Skip to main content

wat gaat proximus eraan doen wanneer je al ren hele dag hebt gewacht op telefoon mbt het probleem “Star Channel”?

  • August 1, 2025
  • 5 reacties
  • 125 Bekeken

Ik ben van deze morgen 9u aan het wachten totdat Proximus mij zou terugbellen. Ik heb meerdere personen aan de lijn gehad en 2 van hen hebben beloofd om terug te bellen. Ik zit hier te wachten… na 4u nog steeds geen telefoon gekregen… beloof niks als je die niet kan houden. Hoe gaan jullie mijn dag vergoeden? Christel 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • August 1, 2025

Het zal afwachten worden tot PX moderator antwoord krijgt op zijn navraag hieromtrent:

zie voor meer info: → Star channel | Proximus Forum

PS: Nu komen de PX moderatoren niet meer langs op het forum zal pas na het weekend zijn.


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 1, 2025

Geef eens alle informatie door aan ALLE collega’s. Net ene op Messenger gehad en die wilde mij een nieuwe decoder opsturen omdat het daaraan ligt en niet aan het programmeren. Hij geloofde me niet eens. Ik heb het gehad! 


Martin
  • August 1, 2025

Bij Proximus weten ze ervan dus zullen ze er ook wel mee bezig zijn om het te onderzoeken.
Luc.M heeft ook al navraag gedaan bij de specialisten dus zal er maandag  (als de PX medewerkers hier terug langskomen) wel meer uitleg kunnen gegeven worden. 


Martin
  • August 1, 2025

@ChristelS zie nog juist de reactie van een PX medewerker

→ Star channel | Proximus Forum :

Met de verhuis van Pickx Mix naar de standaard kanalen is iets misgelopen. We hebben alles terug recht gezet dat de zender beschikbaar is.

Ondervindt u nog een issue ermee, best even een Clear Cache uitvoeren gevolgd door een reboot van het toestel.


Martin
  • August 1, 2025

@ChristelS Vind je “ST⭐R” Channel nu al terug ?

Staat bij mij op kanaal 315 ⤵️

➡️Het kanaalnummer kan ook afhangen van hoe je zelf de zendervolgorde reeds vroeger eventueel veranderd hebt.

Moest je “STAR Channel” nergens terugvinden dan doe je best eens het volgende :⤵️

  • Je drukt op de home knop (huisje) op je afstandsbediening,
  • gaat naar instellingen ( tandwieltje) ,
  • naar beneden selecteer  support deze openen door op OK te drukken,
  • vervolgens clear data en herstart selecteren en op OK drukken