Skip to main content

wat een gedoe

• November 2, 2025
  • 13 reacties
  • 111 Bekeken

pfff ik wordt stillekes aan moe met proximus tvbox waarom kunnen mijn afleveringen van slimste mens niet meer afgespeeld worden heb er 5 opgenomen de eerste 3 (item kan niet worden afgespeeld) de andere 2 wel en zo is het altijd iets heb dit nogal voor gehad met andere opnames zoals de vermelding code P015 ZUCHT. zolang bij telenet geweest en dit probleem nooit gehad…..denk na mijn jaartje bij px terug naar telenet te gaan kan het niet meer aan…. vrouwe wordt er zot van!! sjanse dat we nog kunnen zien via de apps maar dat is niet de bedoeling want we betalen ervoor denk ik toch.

13 reacties

Forum|alt.badge.img+2

@Master00  had je via telenet ook een tv box met opanme in de cloud, anders kan dat daar ook voorkomen omdat dit ook soms voorkomt in periodes waneer het vakantie is en er meer tv wordt gekekeb, overbelasting van de cloud meestal.

• Auteur
  • Apprentice
  • November 2, 2025

idd ik had een telenet tvbox en neen heb dit nooit voor gehad

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • November 3, 2025

sjanse dat we nog kunnen zien via de apps maar dat is niet de bedoeling want we betalen ervoor denk ik toch.

Ik denk niet als je kijkt via de app dat je moet bijbetalen, ik kijk regelmatig via de App VTM en VRT en heb nog geen bijkomende kosten gezien op mijn maandelijks factuur,  je heeft enkel DATA verbruik   

Martin
  • November 3, 2025

@Antoon R volgens mij bedoelde Master00 hiermee dat het niet de bedoeling is van via de Apps te kijken, aangezien je betaalt om via de decoder te kunnen kijken, tenzij ik mij vergis ;-)

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • November 3, 2025

@Antoon R volgens mij bedoelde Master00 hiermee dat het niet de bedoeling is van via de Apps te kijken, aangezien je betaalt om via de decoder te kunnen kijken, tenzij ik mij vergis ;-)

Hoi Martin,

MasterOO schrijft:

“sjanse dat we nog kunnen zien via de apps maar dat is niet de bedoeling”

O.K. das volgens hem niet de bedoeling, dat begrijp ik

Maar hij schrijft ook:

“want we betalen ervoor denk ik toch.”

Gaat volgens mij over de App

En anders vergis ik mij.

Martin
  • November 3, 2025

Hey Antoon,

Gelukkig is vergissen nog altijd menselijk, allee dat hoop ik toch ;-)

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • November 3, 2025

@Master00 Onze excuses voor het ongemak. Dit probleem is in onderzoek en we doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. 

• Auteur
  • Apprentice
  • November 3, 2025

idd ik bedoel betalen voor de decoder en niet voor de apps

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • November 4, 2025

Wel ondertussen heb ik het ook zitten … aflevering van “Funny home videos” … vanacht opgenomen .. kan niet afgespeeld worden, enig optie is “Beheer opnames” … en “wissen” ..

Sjonge … ik heb de laatste tijd, sinds jaren, en sinds ik 2 V7 exemplaren heb, niet zoveel moeten posten op dit forum om kaduuke werking aan te kaarten … 

Wat was er in ‘s hemelsnaam verkeerd met een feilloos werkende V6?! Never change a winning team? 🤡

Mutlie
  • November 4, 2025

En ook dat (enige optie is “Beheer opnames” en “wissen”) heb ik al eens zien passeren
M.a.w: ergens is er toch iets mis, want inderdaad, de apps worden bij ons ook regelmatig - minstens ( ! ) 1x/maand -   gebruikt. Het lijkt misschien niet zoveel, maar …. eigenlijk is het toch teveel.

Martin
  • November 4, 2025

@Mutlie zijn het apps die je op de V7 kunt installeren die je dan gebruikt of zijn het apps die op je smartphone/tablet staan hebt die je streamt naar de V7 decoder zijn Chromecast?

Mutlie
  • November 4, 2025

Meestal de apps op op de v7, soms de apps via tv zelf (dus zonder decoder).
Die kennen mij direct, ik hoef geen  wachtwoord ;)

• Auteur
  • Apprentice
  • November 6, 2025

hupla het beloofd weer een leuk dagje te worden. bij kijken opname deze middag (oeps sry voor het ongemak) code p011 en wat zie ik later deze avond dat verschillende geplande series opnames zoals voor vandaag niet meer ingesteld zijn voor opname maar vanaf morgen terug wel ZUCHT.

en dan zopas vrouwe is aant zien naar opname en hupla gewoon nieks meer stroom eruit en terug opstarten lukt niet code P0130, na verschillende keren proberen werkt het terug. ge zout voor minder em…………

gr