Beantwoord

Wanneer tv-kanaal van Qmusic bij Proximus?


Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 585 reacties

Na meer dan 10 jaar is de exclusiviteit van het tv-kanaal van Qmusic bij Telenet gestopt en is het ook te bekijken bij Orange. Dat betekent dat Proximus het tv-kanaal van Qmusic ook kan aanbieden.

Er zijn al de tv-kanalen van de Waalse radiozenders Bel RTL, Radio Contact, Tipik Radio en NRJ (dat weldra stopt).

Dus vanaf wanneer kunnen we dit ook bij Proximus bekijken? :)

Mvg

icon

Beste antwoord door Tien 1 April 2022, 22:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Even stof afvegen: friendly reminder :-)

Inderdaad Tien. Proximus is altijd maar op zoek naar vervangers voor kanalen die buiten hun wil om stoppen. Nrj hits tv werd tot nu toe nog niet vervangen, ik zou al lang 192tv of q music tv of misschien m6 music aanbieden... in het basispakket. Tevens zenden mcm top en mcm pop nog gewoon uit waarschijnlijk omdat het contract niet kon verlengd worden.

Ik zou daar niet lang moeten over denken om nieuwe gelijkwaardige zenders aan te bieden.

Timm1983

Reputatie 7
Badge +4

@Tien @Timm1983 Ik heb jullie vraag doorgestuurd naar de verantwoordelijken voor de programmatie. 

Reputatie 5
Badge +2

Vanaf vandaag is Q-Music in HD op kanaal 140 in Vlaanderen, en op andere nummers in Brussel en Wallonië te bekijken en is daarmee de allereerste tv-stream van een Vlaamse radiozender die te zien is bij Proximus naast de talloze Waalse radiozenders die een tv-kanaal hebben.

 

 

Vanaf vandaag is Q-Music in HD op kanaal 140 in Vlaanderen, en op andere nummers in Brussel en Wallonië te bekijken en is daarmee de allereerste tv-stream van een Vlaamse radiozender die te zien is bij Proximus naast de talloze Waalse radiozenders die een tv-kanaal hebben.

 

 

Ik keek net op nummer 140 maar deze staat hier helaas niet actief????

ook niet op een ander kanaal als je door de zenderlijst scrolt op je decoder kom je die dan nergens tegen.

Je kan ook altijd eens de decoder herstarten = effen zonder spanning zetten via schakelaar achteraan de decoder.

Reputatie 7
Badge +1

@Helvh Kijk eens in website van Pickx voor zender verplaatsing. Heb dit zo gedaan met Q-Music. Dan weet je zeker waar de zender staat en kun je deze gelijk op de goede plek zetten 😉

Tv-gids met Belgische en buitenlandse zenders – Proximus Pickx

 

Heb de decoder es uitgezet, waarschijnlijk deed hij update niet. 🤔Alvast bedankt voor de reacties en de hulp.

ook niet op een ander kanaal als je door de zenderlijst scrolt op je decoder kom je die dan nergens tegen.

Je kan ook altijd eens de decoder herstarten = effen zonder spanning zetten via schakelaar achteraan de decoder.

Herstart van de decoder was de oplossing!!! Top!!! Dikke merci!!!

Bij te horen dat het hiermee voor u in orde gekomen is.