Skip to main content
Vraag

Waarom kan nieuw TV optie maar niet geactiveerd geraken ?

• 13 januari 2025
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

Beste, sedert 29 december heb ik een bestelling in behandeling, voor een extra kanalenpakket op Proximus TV. We zijn nu ruim 16 dagen later, we hebben talloze tickets voor support zien open gaan en sluiten, meerdere goedwillende medewerkers aan de lijn gehad, veel geduld en begrip getoond voor problemen in Uw data-beheersysteem, maar helaas… Ons pakket is vandaag NOG STEEDS niet aktief !

Als oud-medewerker sta ik nu echt versteld hoe dit nu in godsnaam mogelijk is, waarom kan een nieuwe TV optie nou echt niet geactiveerd geraken ?

We zijn nu totaal moedeloos geworden en hopen via deze weg een oplossing voor het probleem te bekomen.. Alvast bedankt  !

4 reacties

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3175 reacties
  • 14 januari 2025

@praet_eddy 

inderdaad, heel vreemd dat dat order niet doorstroomt.  Normaal is dat op een paar uur/een nacht er helemaal door.

Ik laat nakijken waar het vasthangt.

mvg

Tina

• Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 14 januari 2025

Weet U intussen al wat meer ? Het is nu dinsdag avond maar nog niets verandert aan mijn poging tot aktivatie. Zou ik normaal gezien geen email moeten ontvangen hebben om de aktivatie te bekrachtigen ? De openstaande tickets op support staan nog steeds… open ;-)

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2471 reacties
  • 15 januari 2025

Dag ​@praet_eddy onze IT-dienst kijkt verder na waarom het order niet automatisch doorstroomt, we hebben nog geen feedback ontvangen.

• Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 21 februari 2025

Ok, na iets minder dan een maand wachten op aktivatie, was het op 24 januari dan toch goed gekomen. Ons aangevraagd pakket Adult was aktief en de eerste maand zou gratis zijn volgens Uw aanbod. Nu zien we echter dat de eerste maand (nou ja, reeds vanaf de eerste week dus) reeds gefactureerd wordt op onze factuur 7530846271 van 18 februari : Tv-optie: A. 03 830 23 32 24 jan - 31 jan 19,95 /maand 5,15 euro aangerekend ! Gevolgd door Tv-optie: A. 19,95 voor 1 feb tot/met 28 feb 2025. Hoezo geen gratis kennismaking meer ??? Menen jullie dit nu ?

Reageer