Skip to main content
Vraag

Vreemde tekst op opname en geplande pagina’s

• June 23, 2025
  • 27 reacties
  • 409 Bekeken

Toon eerste bericht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

27 reacties

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • June 30, 2025

@Bee Geen probleem dat je het in een apart topic meldde hoor. En ik begrijp zeker dat je geen tijd hebt om het hele forum te doorspitten. In het vervolg kan je dan best enkel het nieuwe topic laten staan en niets meer melden in het bestaande topic dat je later ziet.  

Martin is inderdaad geen medewerker van Proximus, maar biedt ons toch heel veel hulp bij het beantwoorden van alle posts, waar we heel dankbaar voor zijn. Hij heeft zelf niet de mogelijkheid om posts te sluiten en om te zien of een profiel al ingevuld is. Hij geeft deze info enkel mee om ervoor te zorgen dat wij je zo snel mogelijk kunnen helpen als we er zijn. 

Het belangrijkste is dat je ondertussen geholpen bent en een ieuwe decoder geleverd krijgt :)

• Rising star
  • June 30, 2025

Hadewijch.

Hij kan misschien zelf geen topic afsluiten. Maar zijn reactie in mijn topic was toch dat hij jullie vroeg het bericht te stoppe zie bijlage. Achteraf heeft hij het aangepast, omdat ik hem er op wees. Zoniet was ik nog niet geholpen geweest. Dat hij helpt en dat jullie dankbaar zijn, ok. Maar zoals gezegd verwarrend en vaak onnodig.

Bij deze, bedankt voor alle moeite. En de discussie is voor mij afgerond nu.

Nog een fijne dag.