Skip to main content
Vraag

voucher 5€

• November 12, 2025
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

Beste proximus+,

Daarnet een amazon voucher van 5€ gekocht met 2000 tickets. Ik had dit eerder ook al eens gekocht. Nu wil ik de voucher in ontvangst nemen en word ik doorgestuurd naar een andere website waar ik de code kan ingeven om in ontvangst te nemen. Echter als ik dit doe komt deze niet tussen mijn vouchers te staan, wel in de proximus world app maar ik kan deze dus niet claimen.
Ik ben wel 2000 tickets kwijt. 
Kan iemand mij hierbij helpen?

3 reacties

Martin
  • November 12, 2025

@Kim vdw 

Tip: In geval het nog niet gebeurd zou zijn:
PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • November 12, 2025

Beste,

alvast bedankt voor het snelle antwoord, ondertussen heb ik de voucher kunnen inruilen!

toch bedankt! 

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 12, 2025

@Kim vdw Fijn dat het intussen in orde is, ik kreeg als feedback: ‘

Als de handelaar correct is en de waardebon nog niet vervallen is, vraag de klant dan om contact op te nemen met onze partner Arteel die het geschenkenplatform beheert en ondersteunt.

De contactgegevens vindt de klant in de mail met de vouchercode die hij ontvangen heeft. 

De klant kan Arteel via telefoon of e-mail bereiken: 

Ik plaats de info hier, moesten er nog mensen dezelfde vraag hebben! 😉