Vraag

viering 1 jaar problemen met casten

  • 10 January 2021
  • 34 reacties
  • 813 Bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Ook hier alle dagen hetzelfde,onderbroken uitzendingen,half bekeken programma’s en altijd dat draaiend wieltje of aan het laden.

Ik betaal dan ook voor niet verkregen diensten en Proximus maar stoefen dat ze de beste zijn.

 

Reputatie 7
Badge +4

@Mrtn We zijn ons inderdaad bewust van de problemen bij het casten. Bij de volgende update van de app zal dit opgelost moeten zijn. 

Reputatie 5

@Jamo Ik ben momenteel nog op antwoord aan het wachten. Zodra ik een antwoord heb laat ik het hier weten.


En heb je al een antwoord gekregen? Ik begrijp echt niet dat alle andere ontwikkelaars goed werkende app’s maken die geen problemen hebben met het casten maar het grote Proximus dit niet kan verwezenlijken. Heeft er al iemand van het ontwikkelteam naar de youtube video’s gekeken? Of zit ik al de moeite voor niets te doen. Is er eigenlijk überhaupt iemand mee bezig een oplossing te zoeken. 

Reputatie 7
Badge +4

@Jamo De verantwoordelijken hiervoor gaan u rechtstreeks contacteren en hopelijk komt er nu snel een oplossing.

Reputatie 7
Badge +5

@Jamo Ik heb het doorgestuurd en ben aan het wachten op antwoord.

@Jamo Als Prox de oplossing heeft voor je probleem kun je mij dan de oplossing eens doorspelen want ik ben heel benieuwd waarom jij daar nu al zo lang miserie mee hebt en ik niet, in ieder geval hoop ik voor u dat het nu vlug in orde komt!

Reputatie 5

@DaisyS 

Eindelijk,ik heb een antwoord gekregen van de makers van de app. Ze hebben eens gereageerd op mijn mail nadat ik een slechte beoordeling gegeven had op Google Play. Ze hebben nog nooit gehoord van de problemen die ik heb en bij hun werkt het casten zonder problemen. Dus ik zit dat al een jaar door te sturen langs alle denkbare kanalen en toch komt dat niet toe bij de juiste mensen. Dit is toch niet te geloven. O ja ik heb weer eens alle gebruikte toestellen moeten doorgeven. Daarna nog een antwoord gekregen,ja twee maal een mail gekregen, dat het niet zo direct kan opgelost worden en dat het wat tijd gaat kosten. Nog een jaartje ? En ik geloof er niets van dat er geen problemen gemeld worden ivm het casten. Ik zou als eerste eens nakijken  wat er na precies 30 sec gebeurd in de app. Je kan het perfect timen elke keer juist 30 sec en dan een draaiende cirkel met “aan het laden” en dan vast lopen. 

Reputatie 5

..

Reputatie 5

https://youtu.be/09MXWnhy1NE

https://youtu.be/5E7OjY3xndQ

https://youtu.be/42rHVbQU3M4

Reageer