Vraag

viering 1 jaar problemen met casten

  • 10 January 2021
  • 34 reacties
  • 813 Bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Oh dat zou kunnen natuurlijk hoor. Hopelijk gaan ze daar dan eens kijken bij de concurrentie hun implementaties ;-)

Ik dacht dat door de toetertjes en bellen die aan de voetbal waren toegevoegd bij het EK. Veel leuker was natuurlijk een werkende app geweest. Maar goed blijven hopen dus..

Reputatie 5

Ach ja ,ondertussen zijn we weer 8 maanden verder en heb ik nog geen minuut tv kunnen kijken. Het zal de heren experten een zorg wezen. Zolang je maar betaald zijn de managers tevreden. Volgende maand is mijn korting afgelopen en dan ga ik maar eens op zoek naar een goedkoper internet abonnement. En ineens ook mijn gsm abonnement overzetten. Zoveel onkunde en leugens kan ik niet blijven belonen. Want nog altijd maken ze reclame dat je met een epic combo light kan tv kijken via de cast functie. En dat fabeltje van die Android tv app geloof ik ook al niet meer.

Nee, inderdaad. Het gaat echt niet gebeuren bij Proximus. Ik zit ook weer naar enkel geluid te kijken als ik even test :-D Er is daar gewoon de expertise niet, dat is duidelijk na zoveel jaren. Er kunnen inderdaad eens bugs zijn, het is allemaal niet gemakkelijk, maar als je er geld mee verdient is deze service echt zielig en eigenlijk zelfs gratis niet aanvaardbaar.

Ik heb nu de nieuwe Chromecast met Google TV, en ik moet zeggen, een verademing. Enkel Pickx werkt niet uiteraard, ook streamen niet. Maar alle rest is er wel (telenet, vrt, vtm, plex, DS Video, netflix, prime, disney+,...) Ik heb nu al alles behalve de play zenders, en die programma’s kan ik streamen van hun website. Proximus streamen uit Chrome browser werkt ook goed in tegenstelling tot hun eigen chromecast implementatie, dat is voorlopig goed voor de zeldzame keer dat ik een andere zender nodig heb.

Dus ik ga inderdaad proximus tv hier ook uitfaseren, heb het gewoon niet echt nodig en als het toch nooit werkt op moderne platformen al helemaal niet. Het is al die jaren aan frustratie niet waard.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@Mrtn We zijn ons inderdaad bewust van de problemen bij het casten. Bij de volgende update van de app zal dit opgelost moeten zijn. 

Ook hier alle dagen hetzelfde,onderbroken uitzendingen,half bekeken programma’s en altijd dat draaiend wieltje of aan het laden.

Ik betaal dan ook voor niet verkregen diensten en Proximus maar stoefen dat ze de beste zijn.

 

Reputatie 5

@Mrtn We zijn ons inderdaad bewust van de problemen bij het casten. Bij de volgende update van de app zal dit opgelost moeten zijn. 

Ondertussen weer 2 maand verder. Nog 2 maand en ik kan de 1 jaar vervangen door 2 jaar.

Reputatie 5

 

En nog altijd staat er dat je kan casten naar je smart tv. Geen enkele waarschuwing dat het niet altijd werkt. Pure misleiding!!!

Reputatie 5
Chromecast met de Proximus Pickx app, wanneer ga ik dat kunnen.! Jullie zullen zich waarschijnlijk nogal amuseren met al die berichten hier van al die onnozele klanten.

 

Reputatie 7
Badge +4

@Jamo Deze berichtjes zorgen zeker niet voor ons amusement. 

SylvainB zal hier vandaag nog info posten ivm het casten en de update hiervoor. 

Reageer