Vraag

vervanging V5compact en v6 door een V7 Android

  • 28 September 2023
  • 4 reacties
  • 259 Bekeken

ik heb gisteren een V5 compact en v6 decoder vervangen door een V7 android.

Mogen die V5 en V6  allebei dan zeker naar het containerpark, of moet proximus ze nog terughebben?

dank voor antwoord


4 reacties

Ter info: Aangezien er hier door een PX medewerker bevestigd wed dat alleen de V5C en V7 nog in dienst blijven, moeten de andere oudere decoders niet meer teruggestuurd worden.

Indien je een officiele bevestiging wilt, wacht dan gewoon het antwoord af van een PX moderator als hier iemand van hen de draad opneemt straks.

Reputatie 7
Badge +3

@Albert61 

De v6 decoder mag je naar een recuplepunt brengen in een containerpark.

De v5 compact moet nog wel teruggestuurd worden via bpost, hiervoor heb je een BAR-code nodig die je per mail of per post toegestuurd wordt.

je kan de BAR-code ook terug vinden op je my proximus app bij je account en vervolgens - mijn bestellingen - 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/support/telefonie/gsm-en-sim-kaart/defect-verloren-of-gestolen-toestel/een-toestel-terugsturen-omruilen-of-recycleren.html

 

Geert

@GeertC met de bovenstaande link die je gepost hebt geeft men de indruk dat de V6 nog moet teruggestuurd worden want daar staat het volgende:

Wat te doen met je oude TV Box?

Deze TV Box stuur je terug naar Proximus:

  1. Druk ticket af dat je van Proximus kreeg om het toestel gratis terug te sturen. Je vindt dit ticket in de bevestigingmail;
  2. Verstuur je TV Box en de voedingskabel in een kartonnen doos, zonder accessoires;
  3. Ga zo snel mogelijk naar een bpost in je buurt.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Martin 

bedankt om te laten weten, ik zal dit doorgeven. 

Sinds kort moeten de v6 decoders niet meer teruggestuurd worden.

 

Geert

Reageer