Sinds 1 november 2025, krijg ik DAGELIJKS de melding van PXS (nu dus reeds de §e) dat ik een nieuwe TV box ga ontvangen. Geen reden waarom -- vermoed verouderd model.
Eigenaardig als ik op 3 nov (maandag) bij de 3e melding de helpdesk vraag of dit spam berichten zijn , of dat er echt een vervangprocess aan de gang is. De Helpdesk weet het niet en ziet geen berichten in die aard. Ik stuur dan de ontvangen 3 berichten door . Antwoord van de helpdesk : Trek het u niet aan, de vervanging is toch gratis. -- Maar dat was niet de vraag. De vraag is wel , zijn dit spamberichten en zo ja wat doet PXS hieraan, of zijn het echt berichten (na 6 dagen anderzijds nog niets ontvangen van vervangende TV Box) Maak me ook wat zorgen , want vandaag functioneert alles naar behoren, maar ik lees dat “oude TV Box stopt met werken enkele weken nadat de nieuwe is geleverd” Automatische desactivatie dus , zelfs ZONDER enige vraag om vervanging . Indien deze spam blijft aanhouden zie ik me verplicht om een klacht in te dienen wegens electronische belaging.
Antwoord
Vernieuwing TV box
Beste antwoord door Joel M

Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.