Skip to main content
Vraag

verbindingsproblemen met nieuwe tv box

• August 11, 2026
  • 1 reactie
  • 13 Bekeken

Sinds ik bij mijn moeder (83 jaar) de nieuwe tvbox heb geïnstalleerd moet zij dagelijks 1 of meerdere keren haar b-box3 heropstarten om tv te kunnen kijken. Soms werkt dit niet en dan heeft ze de hele avond geen tv. Op haar laptop is er altijd internet. De tv geeft de melding van internetproblemen. Al meerdere malen de helpdesk geraadpleegd als ik bij haar ben en telkens dezelfde oplossing nl.: tvbox opnieuw installeren , soms helpt dit dan 2a3 dagen maar dan begint het opnieuw. Zijn er hier mensen die een oplossing kunnen voorstellen?

mvg 

1 reactie

Martin
  • August 11, 2026

@DBMM Proximus-medewerkers kunnen de lijn van je moeder op fouten controleren en zullen uw gegevens nodig hebben.
Vul die daarom vooraf aan in uw → ForumProfiel (indien dit nog niet gebeurd is).
Zo vermijdt u dat de medewerker deze gegevens later nog apart moet opvragen, wat de behandeling van uw vraag kan vertragen.
Indien u het nodig vindt, kunt u in het privéveld "Ticket" bijkomende relevante informatie toevoegen zoals bv klantgegevens van je moeder.
Deze gegevens in privévelden zijn om wille van Privacy uitsluitend zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Andere forumgebruikers kunnen ze niet raadplegen.
Klik daarna onderaan op "Sla wijzigingen op".
Laat hier even weten wanneer dat gebeurd is.

Vermeld hier ook of de bbox3 ook al gereset is geweest { Reset je Bbox/Internet box}
En is de nieuwe TV-Box rechtstreeks verbonden met deze Bbox3?
De Proximus medewerkers kunnen ook beslissen om eventueel de bbox3 te vervangen want dit wordt soms gedaan ook als die bbox3 8 jaar of ouder is.