De poweradapter van je V5Compact decoder zijn netstekker ook eens uit het stopcontact trekken.
helpt dit ook niet en aangezien je de decoder als gereset hebt kun je nog eventueel proberen om de bbox te resetten = 20 sec het verborgen resetknopje achteraan blijven indrukken en pas loslaten als enkel en alleen nog de power led vooraan oplicht.
Lukt het zo ook niet dan zal de decoder hoogst waarschijnlijk aan een omruiling toe zijn, maar de prox forummedewerkers komen hier niet langs tijdens de weekends.
je kunt dan wel nog altijd bellen naar gratis nummer van de helpdesk 0800 22 800 tot 22u en anders zal het wachten zijn tot maandag als een prox forummedewerker hier de draad opneemt.
Ik heb daarnet telefonisch contact opgenomen met de helpdesk. Maandag zal mijn decoder omgeruild worden.
Ok bedankt @Bart987 om het hier te melden. Ze zullen dan ook de retourlabels wel opsturen als bijvoegsel via mail om de oude terug te sturen via Bpost.
Ok bedankt @Bart987 om het hier te melden. Ze zullen dan ook de retourlabels wel opsturen als bijvoegsel via mail om de oude terug te sturen via Bpost.
@Martin. Het is te hopen. Ik heb nog steeds geen retourlabels ontvangen. Ga deze decoder volgende week afgeven bij de Proximusshop in Blankenberge
mijn retourlabels zaten al na 2 minuten in mijn mailbox
Ok bedankt @Bart987 om het hier te melden. Ze zullen dan ook de retourlabels wel opsturen als bijvoegsel via mail om de oude terug te sturen via Bpost.
@Martin. Het is te hopen. Ik heb nog steeds geen retourlabels ontvangen. Ga deze decoder volgende week afgeven bij de Proximusshop in Blankenberge
Er zijn inderdaad Proximus Shops die daar geen probleem van maken, laat het eens weten hoe het afgelopen is dan.
@Antoon1, nu lees ik op het forum dat retourlabels pas verstuurd worden na activatie van de nieuwe apparatuur!
@Antoon1, nu lees ik op het forum dat retourlabels pas verstuurd worden na activatie van de nieuwe apparatuur!
@Martin. Bedankt, maar ik heb duidelijk aangegeven in dit forum dat ik deze, V5 compact, gereviseerde decoder niet wil en terug wil sturen. Wil vooruit en niet achteruit met mijn Flex abo. Een splinternieuwe compact is acceptabel. Maar niemand van PX reageerd hierop. Misschien nu en sturen ze een retourlabel op zonder activatiecode
Sorry Antoon, inderdaad is was dit ondertussen uit het oog verloren