Skip to main content
Vraag

V7c tvbox voert volledige reboot uit telkens bij opstarten

• July 13, 2026
  • 27 reacties
  • 252 Bekeken

Toon eerste bericht

27 reacties

• Auteur
  • Motivator
  • August 4, 2026

@Virga-Carla Bedankt voor de feedback.
Ik zou nooit verwacht hebben dat eco-modus de oorzaak zou zijn dat de decoder hierdoor iedere keer reboot.

Nee, ik ook niet, maar ben redelijk wanhopig, dus probeerde alles gewoon.  Ik ben er nog niet helemaal gerust in, daarnet heeft ie weer geboot.  Ik realiseerde me dat ik eerst de tvbox aangezet heb en dan de tv met de proximus afstandsbediening.  Nadien nog eens geprobeerd door de tv eerst aan te zetten met de afstandsbediening van de tv en dan de tvbox met de afstandsbediening van proximus en nu werkt het weer.   Raar verhaal, maar probeer zo veel mogelijk info te delen mochten er nog mensen met dit probleem zitten.

Martin
  • August 4, 2026

@Virga-Carla Bedankt voor de feedback.
Ik zou nooit verwacht hebben dat eco-modus de oorzaak zou zijn dat de decoder hierdoor iedere keer reboot.

Nee, ik ook niet, maar ben redelijk wanhopig, dus probeerde alles gewoon.  Ik ben er nog niet helemaal gerust in, daarnet heeft ie weer geboot.  Ik realiseerde me dat ik eerst de tvbox aangezet heb en dan de tv met de proximus afstandsbediening.  

Nadien nog eens geprobeerd door de tv eerst aan te zetten met de afstandsbediening van de tv en dan de tvbox met de afstandsbediening van proximus en nu werkt het weer.   Raar verhaal, maar probeer zo veel mogelijk info te delen mochten er nog mensen met dit probleem zitten.

@Virga-Carla Gewoon ter bijkomende info: Dit verhaal is mij bekend dat eerst de  TV moest opgezet worden en niet omgekeerd , maar dit had iets te maken met HDMI-CEC die anders niet goed werkte. Dus eigenlijk niet het probleem van rebooten.