Skip to main content
Vraag

V7box - Zoeken naar updates => mislukt telkens

  • October 27, 2025
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Recent is V7-decoder gereset.

Werkt weer OK behalve het item ‘Zoeken naar updates’ - als volgt : => instellingen => support  => zoeken naar updates => geeft telkens als foutboodschap : ‘update mislukt - probeer het opnieuw’.   

Proximus 0800 22800 meldt dat updates automatisch gebeuren, wat ik aanneem. 

Ik ga er evenwel van uit dat die update-knop voor de gebruiker toch een soort ultieme check vormt ?  

Vraag : kan ik dat item eventueel zelf ‘aan de praat krijgen’ ? 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Martin
  • October 27, 2025

@PsMb,

Nee je kunt dit niet aan de praat krijgen. Dit is al ruime tijd zo dat je dan een foutmelding krijgt en het is ook zo dat vroeger als het zelf wel nog werkte je echt die update niet kan forceren aangezien PX die updates toch maar in golven naar de decoders pusht, wat wil zeggen dat niet iedereen de update op het zelfde moment binnen krijgt,  dus als die niet klaar gezet werd door PX kon je die toch niet zelf binnen krijgen en zou je toch de melding krijgen dat je software up to date is.