Skip to main content
Vraag

V7 wifi versie, welke apps kan je installeren??

• May 27, 2025
  • 9 reacties
  • 113 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

mijn ouders gaan van telenet naar proximus op 4 juni met 2 decoders de wifi versie met een wifi booster en fiber aansluiting met een flex abbo met de 500/500 snelheid, meer of genoeg voor wat ze ermee doen, 

maar ik wil die decoder wat beter leren kennen en weten wat er mogelijk is, ik weet dat Netflix en Disney+ er als app opstaan standaard, maar welke apps kan je er nog opzetten???

kan je bv een Koddi app opzetten of is die box beperkt met wat proximus er op wilt??

heb nog geen info gevonden wat er mogelijk is aan apps.

een HBO Max zal misschien ook kunnen en Primevideo,Streamz, VTMGo, VRT MAX, maar wat kan nog.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Martin
  • May 27, 2025

deze van google play en die kun je vinden door via de V7 menu naar apps te gaan.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • May 27, 2025

deze van google play en die kun je vinden door via de V7 menu naar apps te gaan.

ok bedankt voor je reactie, ik zal dat dan eens bekijken bij hen als ze komen installeren, moet helpen bij het hun gewoon geraken van andere ontvanger en afstandsbediening enz.

is leuk dat er andere apps mogelijk zijn, zal dit zeker uittesten.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • May 27, 2025

@Master-magic Het zijn inderdaad de apps die beschikbaar zijn in de Google Play app.  Het is wel zo dat die apps door de leverancier aangepast moeten worden om gebruikt te kunnen worden op een decoder. De lijst in Google Play op de de decoder zal dus niet helemaal dezelfde zijn als die op je tablet of gsm. De apps die je daar zelf opnoemt zijn alvast wel beschikbaar. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • May 27, 2025

@HadewychT is koddi daar ook bij of enkel de apps van de streaming opties ??

Martin
  • May 27, 2025

KODI zie ik er tussen staan

via de  v7 menu kan je naar apps gaan en dan kan je daar ook onder de google-play app met “zoeken” de naam van wat je zoekt opgeven.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • May 27, 2025

@Master-magic Het zijn zeker niet alleen streamingapps. Het zijn er veel te veel om ze allemaal vanbuiten te kennen 😉.  Zoals Martin aangeeft kan je in de play store zoeken naar de apps die je wil. Weet gewoon dat het mogelijk is dat je een app wel vind op je GSM maar niet op de TV. In dat geval zal die niet aangepast zijn voor gebruik op een decoder door de maker van de app. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • May 27, 2025

@HadewychT bedankt voor de reactie, dat maakt de kijk ervaring voor m’n ouders veel leuker en kan ik hen helpen met de juiste streaming app of andere op de box.

nog 1 vraagje, worden de apps van de eerste box ook automatisch op de 2de box gezet of zijn dat 2 aparte opslagen en niet zoals opnames in de cloud bewaard???

@Martin  ook bedankt voor de zoekoptie op je box, dit maakt het veel leuker en tof om te weten wat er allemaal kan op de box.

ze zullen het een heel grote verandering vinden na die jaren de digicorder van telenet gewoon te zijn, daarom dat ik hen wat ga helpen ook bij vragen en dat ik de box nog meer wil leren kennen wat die allemaal kan.

daar het 2 draadloze boxen gaan zijn via wifi zullen het de nieuwste zijn en ken ik de instellingen al een beetje door de topics hier, zoals die HDR instelling, ze hebben nog een full tv, dus 1080i instelling zal dan op de box genoeg zijn met de HDR uitgeschakeld.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • May 27, 2025

@Master-magic De apps zijn gelinkt aan je Google account. Als je deze in beide decoders instelt, zie je op beide decoders dezelfde apss. Meer info vind je ook nog in volgende links : 

apps op je V7 

Pickx handleiding

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • May 27, 2025

@HadewychT bedankt, ik zal dit eens doorlezen ;)