Sinds een week is er een algemeen probleem met fiber en V7decoder. Pickx start niet meer op en dus geen TV meer. Alternatief is naar een oude decoder overstappen en geen Disney etc meer zien.
Nergens wordt hiervan een algemene kennisgeving gemaakt door Proximus.
Let op pickx werkt wel perfect op alle ander kanalen zoals pc, tablet, enz.
Ik ben gelukkig ook eigenaar van aan appletv en daar werkt pickx ook perfect en kan ik met volle resolutie en klank kijken naar TV. en voor Netflix / Disney kan ik ten volle genieten van 4k, full dolby atmos enz. Waarom wordt appletv niet als standaard decoder aangeboden? Er is wel een groot nadeel je kan geen kanaal direct met nummer kiezen, je moet scrollen en dat is niet altijd even gemakkelijk.
Ter info: Gisteren heeft een proximus medewerker nog gemeld dat er momenteel problemen waren met de V7 decoder, in hoeverre dit al opgelost is zullen we verder moeten te weten komen van een Proximus forummedewerker als die hier langskomt.
Waarom wordt appletv niet als standaard decoder aangeboden?
En ook voor Android TV.
Bovendien hebt ik alle opties reeds doorlopen, inclusief het ons nodig vervangen van modem en decoder - zonder verbetering. Ik wil met deze boodschap dit probleem ook in de grotere gemeenschap bekend maken. Ik kan mij voorstellen dat een aantal mensen sinds de wielen wereld kampioenschap zonder echte tv kanalen zitten. Echt geen goede reclame voor fiber en pickx …
Dus je hebt zoals ik hierboven al heb vermeld de cache volledig gewist en dit heeft geen oplossing gegeven?
Ondertussen heb ik Pickx op de decoder terug aan het werk gekregen….
toch nog de cache moeten verwijderen nb op een nieuwe v7 decoder.
ja hallo
natuurlijk zou het handig zijn dat apple tv kan aangeboden worden ook voor Flex,
vooral zoals mensen die apple producten gebruiken zoals iphone, ipad, macbook, mac pro enz is dat supper handig, ook interessant met een apple one abo zoals ik heb.
greetzzz
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.