Skip to main content
Vraag

v7 decoder opnames

  • 6 november 2020
  • 3 reacties
  • 357 Bekeken

Wij hebben sinds een week een v7 decoder maar kwam opnames zijn hier toch wat problemen mee.

 

Er worden programma's opgenomen die we niet geprogrammeerd hebben, als we die serieopname dan annuleren staat die er de volgende dag terug. In de pickx app zijn deze niet zichtbaar.

Andersom is het ook waar, we nemen dingen op en die zijn niet zichtbaar op de decoder maar wel in de pickx app.

 

Wat we al gedaan hebben:

- decoder reset

- lijnnummer gecontroleerd

 

Zijn er nog andere suggesties voor dingen die we kunnen proberen?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • 33975 reacties
  • 6 november 2020

proximus komt hier pas maandag terug langs op het forum

FYI: ondertussen geef ik je deze mee Decoder V7 een opsomming van problemen en van zaken die nog moeten opgelost worden 
https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/android-tv-decoder-v7-vraagjes-51843?postid=667855#post667855


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 9 november 2020

idd, maar ons probleem staat er niet bij …

 

heel irritant, we kunnen dus onze opnames niet meer bekijken :(


Martin
  • 33975 reacties
  • 9 november 2020

Er zal niks anders opzitten dan te wachten tot iemand van proximus zelf hier de draad opneemt en je eventueel hierbij kan verder helpen.