Vraag

V7 decoder opgenomen programma's langer dan 2 maand bewaren

  • 10 June 2022
  • 5 reacties
  • 1384 Bekeken

klanten met een V7 dec. kunnen momenteel hun opgeslagen progr enkel 2 m bewaren

Mijn broer heeft een V5 dec. en kan na 2m verlengen tot 360m!

Ik vind dit niet correct, bij de installatie heb ik als klant geen keuze kunnen maken welke dec ik wenste.

Wij betalen allemaal dezelfde prijs (recent nog een prijsverhoging doorgevoerd!)

@Proximus : gelieve al uw klanten dezelfde mogelijkheden te bieden en er voor te zorgen dat wij asap onze opgenomen  progr ook tot 360m kunnen verlengen. Indien dit, voor welke reden dan ook, momenteel niet mogelijk is zou ik het niet meer dan normaal vinden om een extra korting te geven

aan de benadeelde klanten.

 


5 reacties

Ter info:  het is mogelijk om je v7 gratis om te ruilen voor een v5compact.

NB: Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.

Rechtzetting : ik bedoelde uiteraard 36 maanden 

Er zit ook een beperking op van 50 uur in totaal van opnames gedurende 3 jaar

 

@ Martin

Inderdaad je moet dan nog opletten hoeveel je opneemt en daarbovenop zit je al met een beperking van 60 dagen, is dat nu zo technisch of moeilijk om op een V7 opnames 2 of 3 jaar te bewaren zoals bij een V5. Ik ben die meldingen spuugzat. Dat kan natuurlijk blijven duren zolang als het duurt. Maar misschien het er de komende jaren anders zal uitzien voor onze opnames langer te bewaren dat zal dan ook buiten de wil om zijn van Proximus! 

Ik ga als ik kan mij eens informeren in Frankrijk en Duitsland hoe het daar zit.

Als onze betaling nu ook eens 60 dagen geldig zou blijven zou ik akkoord zijn. Maar wij betalen en een onze opnames zijn verdwenen maar onze betaling aan Proximus blijft wel voor eeuwig.

Timm1983

Ik ben recent nieuwe klant van Proximus en dit hebben ze dus verzwegen.. ik vind dit enorm vervelend! Op deze manier mis ik vele afleveringen van mijn series, weet er iemand wanneer hier verandering in zou komen?

Reageer