Vraag

v7 decoder en picks app

  • 25 August 2022
  • 6 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 1

Onlangs een mail ontvangen dat mijn 2 oude decoders zullen vervangen worden  door v7 decoders. Ik heb een internet comfort abonnement en ben niet van plan om extra bij te betalen voor de pickx-tv ervaring. Heeft er hier iemand enige ervaring mee ? Moet je niet sowieso een flex abonnement hebben om die v7 decoders optimaal te kunnen gebruiken ?

Alvast bedankt voor de feedback


6 reacties

Het gaat er om dat de oude V5 decoders proactief vervangen worden, heeft niets rechtstreeks met je soort abonnement te maken dat je hebt.
Je hebt daar trouwens ook niet zelf om gevraagd.

Wat wel een rol speelt is dat je een minimale lijnsnelheid moet hebben want je kunt tenslotte in UHD streamen met deze decoder. http://proximus.be/internetsnelheid 

Reputatie 7
Badge +3

@geert_04  Dag Geert, ja dit is zonder bijkomende kost. Groetjes nog

Reputatie 1

Ik zal dat vanavond eens nazien. Ik veronderstel 30 mbps en 6 mbps.

Is dat voldoende? Ik veronderstel van wel want anders zouden ze toch geen upgrade doen van de decoders 🙂

Reputatie 7
Badge +3

 

 

@geert_04 

Voor de TV zenders in HD/SD is dit inderdaad geen probleem

een ander voorbeeld; voor netflix te streamen  heb je het volgende nodig: 

Dit zijn de aanbevolen downloadsnelheden om series en films via Netflix af te spelen.

 

Aanbevolen megabit per seconde

Standaarddefinitie (SD)

1 Mbps

OPMERKING:

 

Een snellere verbinding voor een betere videokwaliteit wordt aanbevolen

High Definition (HD)

720p: 3 Mbps

1080p: 5 Mbps

4K/Ultra HD (UHD)

15 Mbps

Reputatie 1

Hallo luc,

Ik heb in de winkel een gsm gekocht voor mijn zoon en niets laten veranderen aan mijn internet abonnement. Wel getekend dat hij niet mag veranderen van gsm provider. Dit gsm contract is een mobilus s contract

Reageer