ter info :
De laatste programma’s die je hebt bekeken via tv replay of opnames zie je inderdaad altijd staan. Pas na 7 dagen worden ze automatisch verwijderd.
Opnames lange termijn kun je niet meer bekijken met de V7 (opnames lange termijn zijn trouwens nog niet mogelijk via de V7 decoder). Opnames die evt op een oude decoder V5 op de HDD stonden kun je niet bekijken via een andere decoder.
Dat weet ik allemaal
Maar vraag 1 was mogelijk op de V6
En voor vraag 2 bedoel ik dat op de V6 er meerdere series beschikbaar waren die ten gepaste tijde de afleveringen daarvan werden uitgezonden op het Pickx + kanaal
@Freaky Frank Zie je ze wel in de tv-gids staan?
Dit heeft niks met de tv gids te maken
@Freaky Frank Op uw 2de vraag zie je de afleveringen die je aanhaalt en serie nog staan tussen de uitzendingen van pickx +?
ik ga proberen te verduidelijken. Vroeger bij de V6 ging ik via Pickx+ naar series. Daar kon ik de afleveringen zien die reeds uitgezonden waren via de zender. Ik nam die series niet op maar kon ze dan 2 tot 4 afleveringen na elkaar bekijken. Dat deed ik bvb voor La Confrérie. Die reeks staat niet meer tussen de series terwijl nog afleveringen 11 t/m 14 moesten uitgezonden worden. The Hunting wordt vandaag uitgezonden via de zender. Staat wel tussen de series maar enkel aflevering 1 en 4. Waar is 2 en 3 ?
En antwoord op vraag 1 ? Niemand ?
Proximus vraag 3 ???