Skip to main content
Antwoord

V5 Defect - geen signaal?

  • August 20, 2025
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Hallo, mijn V5 decoder geeft geen signaal door naar tv, verschillende keren reset en hard reset gedaan maar op het moment dat er verbinding gemaakt wordt met de tv geeft de tv aan " Geen Signaal en op het scherm van de decoder blijft " Welcome +" staan. Alle kabels zijn goed aangesloten en internet werkt ook op de tv. Op de ander plaats werkt de 2 de tv prima met de Android box. De V5 is reeds een oud toestel en nu en dan resetten was dagelijkse kost, hoe kan dit opgelost worden?

(Via Chat na meer dan ½ uur nog steeds niemand aan de lijn gehad!)

Beste antwoord door Norberto

Telefonisch contact gehad met Proximus, nieuwe decoder zal verstuurd worden;

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • August 20, 2025

@Norberto Tip:
Omdat de PX-moderatoren u beter/vlotter hiermee zouden kunnen verder helpen:
Indien dit nog niet gebeurd zou zijn, vul dan zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aan in je → ForumProfiel
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 21, 2025

Forumprofiel was ingevuld en nu nog aangevuld.

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • August 21, 2025

Telefonisch contact gehad met Proximus, nieuwe decoder zal verstuurd worden;