Skip to main content
Vraag

v5 defect en bij plaatsen v6 sys_15 error

  • 13 februari 2023
  • 4 reacties
  • 427 Bekeken

  • Apprentice
  • 5 reacties

v5 defect en bij plaatsen v6 sys_15 error

had al eens problemen gehad met V5 … maar die werkte plots terug dus v6 heeft tijdje in de doos gestaan, nu dus de swap gedaan en SYS_15 error, alles al gereboot en in mijn pxs config gaan kijken via ip 192.xxxx zie ik beide decoders staan (v6), moet er mss iets anders gebeuren? 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • 33977 reacties
  • 13 februari 2023
  1. Heb je niet te veel geactiveerde decoders op je lijn , als je na vervanging van een decoder deze niet deactiveren blijft die gekoppeld aan je lijn. 
  1. Het kan ook dat een verkeerd lijnnummer in je V6 staat dan zou je eerst een reset van de V6 moeten doen zodat je uw lijnnummer kunt invoeren.

decoder deactiveren = bel naar 0800 99 696 bij voorkeur met vaste lijn als je geen vaste lijn hebt bel dan met je gsm en zorg dat je het klantnummer bij de hand hebt.

werkt het nog niet voer dan reset uit van je decoder → Je V6 TV Box resetten - YouTube

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 13 februari 2023

stap 1: reset gedaan en is nu software update bezig, zal hierna nog eens checken of het in orde is.

Stap 2: kan ik zelf zien? ik zie maar 2 decoders op ethernet, en beide kloppen op mac adres met de V6’n

fingers crossed en wachten nu..

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 13 februari 2023

Reset + update software + opnieuw lijn nummer ingeven did the trick!

Veel dank voor de nuttige aansturing ;-)

 

Mvg


Martin
  • 33977 reacties
  • 13 februari 2023

Graag gedaan en blij te horen dat het hiermee in orde gekomen is.