- Heb je niet te veel geactiveerde decoders op je lijn , als je na vervanging van een decoder deze niet deactiveren blijft die gekoppeld aan je lijn.
- Het kan ook dat een verkeerd lijnnummer in je V6 staat dan zou je eerst een reset van de V6 moeten doen zodat je uw lijnnummer kunt invoeren.
decoder deactiveren = bel naar 0800 99 696 bij voorkeur met vaste lijn als je geen vaste lijn hebt bel dan met je gsm en zorg dat je het klantnummer bij de hand hebt.
werkt het nog niet voer dan reset uit van je decoder → Je V6 TV Box resetten - YouTube
stap 1: reset gedaan en is nu software update bezig, zal hierna nog eens checken of het in orde is.
Stap 2: kan ik zelf zien? ik zie maar 2 decoders op ethernet, en beide kloppen op mac adres met de V6’n
fingers crossed en wachten nu..
Reset + update software + opnieuw lijn nummer ingeven did the trick!
Veel dank voor de nuttige aansturing ;-)
Mvg
G
Graag gedaan en blij te horen dat het hiermee in orde gekomen is.