Skip to main content

Dit probleem is 3 jaar geleden reeds in een topic door een andere klant aangehaald en dit werd toen opgelost met een anderen decoder te bezorgen.

 

Gisteren een half uur aan de telefoon gehangen om het probleem uit te leggen en te melden dat alles reeds geprobeerd was hetgeen op het forum beschreven is:

alles resetten zowel b box als decoder,

hdmi kabels verwisselen, verschillende ingangen op tv uitgeprobeerd

Lan verbinding getest.

telefoon en internet werken.

 

De technieker ging vanop Proximus resetten  en ging daarna terug contact opnemen.

Nog steeds zwart scherm.

Waarom moet dit zo ingewikkeld zijn als dit probleem 3 jaar geleden reeds uitvoerig beschreven werd.

 

Kan er iemand van proximus me helpen aub? Terug contact nemen via telefoon of mail  beland ik weer in hetzelfde straatje en begint  alles weer opnieuw.

 

Hulp

 

 

 

@Klemang 

Omdat de PX forummedewerkers aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Martin  forum profiel is ingevuld


Na drie uur wachten nog altijd geen reactie. Hoe moet dat in godsnaam verder? 

 


Ter info:
Proximus moderators zijn ook niet constant online op dit publieke forum.
Deze reacties zijn niet “in real time” d.w.z. kan soms enige werkdagen duren in functie bezetting/aantal berichten in de wachtrij.

Dus laat ons hopen dat er morgen iemand hier de draad oppikt.


Vandaag telefoon gehad van Proximus.

Eerste vraag wat kunnen we voor je doen, terwijl Proximus me zelf contacteerde@.

Probleem kort uitgelegd, klantennummer, leeftijd adres etc. doorgegeven.

Men keek na wat er al gebeurd was en toen werd onmiddellijk me een nieuwe decoder aangeboden.

Dus hopelijk probleem opgelost. 

 

@Martin 

Ik heb me gewoon tot het forum gewend omdat ik het via de telefoon geprobeerd had en er geen oplossing kwam.  Dat niet altijd alles direct kan gebeuren, daar ben ik het volledig mee eens, maar als je al enkele dagen aan het uitvlooien bent hoe je kan geholpen worden, kan het wel eens teveel worden.


Reageer