Skip to main content

update tv box, info laatste kans openmen diep verscholen

• August 27, 2026
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Na de update van de tv box vandaag is de resterende tijd van de laatste kans opnames enkel te zijn als je in laatste kans gaat, het programma selecteerd, de laatste kans opname selecteert. Dit zou veel handiger zijn op het eerste scherm.

Waarom trouwens de random 4 dagen voor laatste kans? De 7-6 dagen van vroeger was veel handiger voor je weekplanning

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • August 27, 2026

Ik snap uw vraag niet …

Als men in het hoofdmenu gaat dan kan men toch direct naar “opnames”, daar staat bovenaan, netjes naast mekaar “opnames”-”laatste kans”-”gepland” … 
Geen idee wat u bedoelt met “random 4 dagen” ? De zeven dagen van vroeger zijn bij mijn weten nog steeds van kracht maar die zeven dagen beginnen te lopen vanaf de dag van uitzending dus als u 3 dagen gemist hebt … 
Wat mis ik hier? 🤔

• Apprentice
  • August 30, 2026

Het aantal dagen dat een opname nog beschikbaar is, staat inderdaad opnieuw een niveau dieper dan voorheen. Bij een serie moet je opnieuw op afleveringniveau gaan kijken. Hier ook al eens gevraagd als dit niet opnieuw op opnameniveau kon zoals voor Pickx. Opnames staan ook nog steeds niet chronologisch, binnen een serie kan dit aangeduid worden , maar op opnameniveau kriskras door elkaar. Als je naar de oudste opnames wil kijken moet je al op afleveringniveau gaan kijken, dan ben je even zoet. (als ze nog niet bij laatste kans staan). Waarom moet deze aanpassingen allemaal zo lang duren, de meeste waren functionaliteiten die reeds beschikbaar waren voor Pickx. Jammer.

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • August 30, 2026

Een sorteringsoptie “oudste eerst” lijkt mij niet onnuttig.