Beste antwoord door SamuelD
Bekijk origineelTV-zenders lopen vast
Al enkele dagen loopt elke tv-zender vast na 4 seconden, als ik wissel van zender heb ik weer beeld en geluid gedurende 4 seconden. Met de opnames is geen enkel probleem. Hoe krijg ik dit opgelost?
Bladzijde 2 / 2
Ok, je kunt inderdaad zelf niet veel meer doen dan dat maar morgen als de proximus medewerkers terug langskomen op het forum kunnen ze dit verder afhandelen.
NB: bbox zal je ook wel al eens een reset laten uitvoeren hebben zeker
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
enfin, ik geef het maar mee, veel meer is er niet om te uit te proberen!
NB: bbox zal je ook wel al eens een reset laten uitvoeren hebben zeker
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
enfin, ik geef het maar mee, veel meer is er niet om te uit te proberen!
Ik heb dit al gedaan en helpt niets
heb je ook eerst geprobeerd van in deze volgorde de toestellen te heropstarten:
1 decoder stroomloos zetten via zijn schakelaar achteraan of via zijn netstekker
2 dan bbox 5 sec stroomloos zetten en terug laten heropstarten
3 wachten tot de bbox zijn DSL controlelampje continu blijft branden
4 nu pas de decoder terug onder spanning zetten
staat hier ook volledig in detail beschreven
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Als dit niet geholpen heeft dan kun je de decoder nog een resetten
zie hoe >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
1 decoder stroomloos zetten via zijn schakelaar achteraan of via zijn netstekker
2 dan bbox 5 sec stroomloos zetten en terug laten heropstarten
3 wachten tot de bbox zijn DSL controlelampje continu blijft branden
4 nu pas de decoder terug onder spanning zetten
staat hier ook volledig in detail beschreven
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Als dit niet geholpen heeft dan kun je de decoder nog een resetten
zie hoe >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Zou dit bij mij ook gedaan kunnen worden want de zenders lopen ook vast
Kan je dit voor mij ook even doen aub?
De tv is nu al de hele tijd niet vastgelopen. Bedankt!
Ja dit heb ik al geprobeerd en geeft geen verandering.
Heb je de decoder al eens volledig opgestart door deze kort van stroom te onderbreken?
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.