Hallo,
Zou het kunnen dat er capaciteitsproblemen zijn bij Proximus nu dat iedereen “in zijn kot” zit en er dus mogelijks meer TV gekeken wordt ?
Gedurende meer dan een maand heb ik perfecte TV gehad (decoder v5c). Zondagavond, ineens, nadat de TV al een uurtje ofzo opstond, gehakkeld beeld, vastlopen, blokken, freezes en stotterend geluid. Lijkt op streaming problemen. Decoder 2x herstart, geen avans. Van puur miserie TV uitgezet en een uurtje later terug aangezet: alles weer perfect.
Gisterenavond en vanavond quasi direct na het inschakelen weer van datte. Beeld freezet, hangt vast en loopt verhakkeld en is voornamelijk paars. Valt niet naar te kijken. Bij het zappen blijft er nog een half beeld van de vorige zender hangen. Opnieuw alles af en terug aangezet, inclusief reset. Geen resultaat.
Decoder en Bbox staan naast elkaar met een ethernetkabeltje van 50cm tussen die vorige maand al eens werd vervangen.
Dan maar de laptop genomen en de hdmi kabel hierin geplugd: werkt de Pickx website ook al niet: ‘error 500’…
Surfen werkt probleemloos, los van de Pickx website.
Mvg,