Skip to main content

Hi,


Sinds kort zijn wij overgeschakelt van Telenet naar Proximus. We maken nogal gebruik van de terugkijk functie (TV Replay). Echter heeft dit sinds de start niet gewerkt op de tv box. We zien dat de box aan het laden is maar krijgen een boodschap: deze functie werkt momenteel niet. De TV box is met een netwerkkabel aangesloten.

 

Via PC/smartphone/iPad werkt het wel.

Waaraan kan dit liggen?

Gr

Dennis

Heb je de bbox en de decoder al eens herstart als volgt

decoder stroomloos zetten 
bbox 10 sec stroomloos zetten en van zodra je opnieuw kunt surfen
decoder terug onder spanning zetten.

In geval het nog niet lukt dan best ten behoeve van de PX forummedewerkers omdat  ze morgen u meer informatie zouden kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

 

 


Reageer