Skip to main content
Vraag

tv optie Disney+ enkel via kredietkaart of paypal?

• August 26, 2025
  • 2 reacties
  • 27 Bekeken

Disney + werd geactiveerd via de app Myproximus en staat nu ook actief in de app.

Mail ontvangen om account te activeren maar dan kom ik enkel op een pagina waar ik het abo onmiddellijk dien te betalen via kredietkaart of paypal.  Er is geen optie om betaling via PXS factuur aan te duiden wat wel mijn bedoeling is.  Is er een manier om dit toch via de PXS factuur te laten aanrekenen?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • August 26, 2025

@Billie 

Tip: PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen morgen als ze terug langskomen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 27, 2025

Dag ​@Billie het is belangrijk om Disney+ account te configureren vanuit My Proximus (MyProximus/Producten/TV/Opties/Disney+).  Je moet inderdaad geen betaalkaart of een Paypal-account opgeven (als dat toch het geval is, zit je niet in de juiste flow). 

‘De activatie van Disney+ gebeurt in 4 stappen via de MyProximus-klantenzone, via de Proximus+ app of via een e-mail.

1. Ga naar uw MyProximus-klantenzone of de Proximus+ app of open de e-mail van Proximus als u deze hebt ontvangen.
  2. Klik op Disney+ of Pickx All Stars / Pickx All Stars & Sports.
  3. Klik op Activeren. De Disney+ website wordt geopend.
  4. Maak uw Disney+ inloggegevens aan (e-mail en wachtwoord).’