Hallo. Ik sluit me aan bij andere ervaringen, dat sommige opnamen nooit bekeken kunnen worden. Ze staan op de lijst met opgenomen programma's, maar als ik klik op 'kijken', dan komt er een draaiend cirkeltje en 'oeps, kom even later terug'... doch dat blijft eeuwig zo.
Een even groot probleem is dat opnamen niet meer stopgezet kunnen worden. B.v. als het programma geëindigd is, en de opname loopt nog door. Of als je b.v. slechts een klein fragment wil opnemen... Ik kan klikken op 'stoppen' en dan komt er 'opname stoppen én wissen'. De opname wordt daarmee instant verwijderd?!
Op die wijze ben ik al meerdere opnamen verloren (zonder ze bekeken te hebben). Dat wissen gaat enorm snel, zonder waarschuwing (als je de lopende opname oproept via de 'home' knop). In het oude systeem kon je stoppen (als je niet het hele programma wou opnemen) OF wissen, nu onmogelijk.
Zopas was er op veel zenders een vuurwerk en lasershow (Parijs, Berlijn, ..) om middernacht (die 10 min duurt). Ik nam dus van meerdere kanalen op, en wou kort daarna die opnamen stoppen (vermits die programma's de hele nacht doorlopen t.g.v. nieuwjaar, en ik wou alleen het vuurwerk zien).
Helaas onmogelijk! Ik ben verplicht "alles" op te nemen. En het geheugen zit daardoor al goed vol. Melding: 'als u dit programma opneemt, wordt een ouder programma gewist'. Daarom dat ik ruimte wil besparen door geen overbodige programma's te programmeren.
Dit is een groot technisch mankement! Je moet toch gewoon een fragment/stukje kunnen opnemen en die opname stoppen én bewaren (om een tweede of derde keer te bekijken).... niet direct ongevraagd wissen zonder het zelfs bekeken te hebben.