kan ik niet tv kijken op 2 laptops tegelijk?
Daarom dat ik mijn voorgaande opmerking geplaatst heb zodat
als ze elk apart werken heeft dit niks te maken met het aantal apparaten die gekoppeld zijn.aan prox pickx of profiel niet correct...
Haha, gisteren telefonisch contact, zal u terug bellen, wacht nog steeds.
Vandaag chat, kan zijn dat dat af en toe niet werkt….
Tis niet te geloven hé.
dat is inderdaad al altijd zo geweest van in het begin al als er nog sprake was van TV Overal
Kan momenteel geen TV meer kijken op PC. Heeft nochtans altijd gewerkt.
Geeft altijd “oeps ging verkeerd probeer opnieuw” wat ik dus gedaan heb.
Zelfs PC heropgestart.
Dan het fameuze bericht gekregen dat er “ maar 2 toestellen tegelijkertijd ….” .
Ik heb maar 1 PC dus is er duidelijk iets blijven hangen bij Proximus.
Modem van de lijn gehaald en opnieuw geprobeerd. Nog altijd het “ Oeps “ bericht.
Wat een gepruts bij Proximus. Begin het serieus moe te worden.
HALLO GILBERT,
Wel, hier van hetzelfde!!!
ben nu telefonisch in contact.Ze gaan het weeral onderzoeken….dat beloofd!!!
Hi Andreas , bedankt voor “het ik ben niet alleen” gevoel.
Je kan maar op 1 toestel tegelijkertijd via de website kijken. We werken aan een oplossing, maar ik kan er jammer genoeg nog geen datum op plakken wanneer dit zal lukken.
Je kan wel tegelijkertijd nog de pickx app gebruiken. Hierbij kan je dan op 2 toestellen tegelijkertijd naar dezelfde zender kijken. Je kan maximum 5 streams tegelijkertijd gebruiken
Het is toch altijd wat hé.In april neem ik een beslissing.
als je via je laptop dan eens de http://speedtest.net meet, hoeveel heb je dan als resultaat.
NU HEB IK HELEMAAL NIKS MEER!!!!
Om te voldoen aan de regels voor inhoudsbescherming worden linux distributies en VGA verbindingen niet ondersteund. U kunt met succes de HDMI en de displaypoortkabels gebruiken.
Hoe is het toch allemaal mogelijk!!!!
Maak je dan ook gebruik van VGA aansluiting of een Linux OS?
tuurlijk niet, nu krijg ik melding vna mijn geo locatie te activeren….
Mijn locatie is natuurlijk ook geactiveerd, van geo had ik niet niet gehoord.
HET WERKTE AL 6 WEKEN EN HIER IS NIKS VERANDERD!!!!
Maak je toevallig gebruik van DVI kabels?
Halloo, derde dag op rij geen tv...
Gewone hdmi.
De technici zouden er mee bezig zijn...is een algemene fout naar het schijnt.
Die berichten die er op komen zijn niet altijd correct.
Nu is het weer oeps...iets met rechten enzo...
4de dag op rij zonder tv
als ze elk apart werken heeft dit niks te maken met het aantal apparaten die gekoppeld zijn.aan prox pickx of profiel niet correct...
Ja, Martin, lukt toch niet hoor, na enkele tijd vallen ze uit.Al van alles geprobeerd.Andere browser, enz.
Moet er ene afzetten en de andere terug opstarten.Alle programmas die ge kunt kiezen, sport, films enz. staan allemaal op 0.
Heb thuis al decoder laten afzetten, niks gekort.
heb je ook een smartphone, of tablet … indien wel mss eens kijken of het daar werkt met de Pickx app
NB: van proximus zelf komt hier niemand langs, op het forum in het weekend , om je verder te helpen.
je zou wel eventueel nog kunnen proberen of ze je op de helpdesk kunnen verder helpen 0800 22 800.
Tja, bellen vanuit het buitenland?
heb alleen 2 lapt. en androidbox, weet je nog?...
ja nu wel ,
dus als ik het goed begrijp is dit tot nu toe nog nooit gelukt/opgelost geweest om pickx te bekijken in het buitenland of lukt het wel al op één laptop, maar niet meer op twee?.
Gewoon via de website gaat het op 1 laptop.Als ik de 2de opzet gaat het efkes en dan vallen ze allebei uit.Wel, wel .
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.