Vraag

tv kijken op 2 laptops, gaat niet?

  • 15 February 2020
  • 35 reacties
  • 802 Bekeken

Badge

kan ik niet tv kijken op 2 laptops tegelijk?


This topic has been closed for comments

35 reacties

Badge

4de dag op rij zonder tv

Badge

Gewone hdmi.

De technici zouden er mee bezig zijn...is een algemene fout naar het schijnt.

Die berichten die er op komen zijn niet altijd correct.

Nu is het weer oeps...iets met rechten enzo...

Reputatie 7
Badge +4

@andreas48 wij zijn in blijde afwachting op je antwoord op de vraag van @WenzelR 

Badge

Halloo, derde dag op rij geen tv...

Maak je toevallig gebruik van DVI kabels? 

Badge

tuurlijk niet, nu krijg ik melding vna mijn geo locatie te activeren….

Mijn locatie is natuurlijk ook geactiveerd, van geo had ik niet niet gehoord.

HET WERKTE AL 6 WEKEN EN HIER IS NIKS VERANDERD!!!!

Maak je dan ook gebruik van VGA aansluiting of een Linux OS?

Badge

NU HEB IK HELEMAAL NIKS MEER!!!!

Om te voldoen aan de regels voor inhoudsbescherming worden linux distributies en VGA verbindingen niet ondersteund. U kunt met succes de HDMI en de displaypoortkabels gebruiken.

Hoe is het toch allemaal mogelijk!!!!

Badge

Haha, gisteren telefonisch contact, zal u terug bellen, wacht nog steeds.

Vandaag chat, kan zijn dat dat af en toe niet werkt….

Tis niet te geloven hé.

 

@HadewychT Is dit een bug want ik kan mij niet herinneren dat dit vroeger via de webversie beperkt was tot 1 toestel tegelijkertijd?

Badge

Het is toch  altijd wat hé.In april neem ik een beslissing.

Reputatie 7
Badge +4

Je kan maar op 1 toestel tegelijkertijd via de website kijken. We werken aan een oplossing, maar ik kan er jammer genoeg nog geen datum op plakken wanneer dit zal lukken. 

Je kan wel tegelijkertijd nog de pickx app gebruiken. Hierbij kan je dan op 2 toestellen tegelijkertijd naar dezelfde zender kijken. Je kan maximum 5 streams tegelijkertijd gebruiken

 

 

 

Reputatie 1

Hi Andreas , bedankt voor “het ik ben niet alleen”  gevoel.

Badge

HALLO GILBERT,

 

Wel, hier van hetzelfde!!!

ben nu telefonisch in contact.Ze gaan het weeral onderzoeken….dat beloofd!!!

 

 

 

Reputatie 1

Kan momenteel geen TV meer kijken op PC. Heeft nochtans altijd gewerkt.

Geeft altijd “oeps ging verkeerd probeer opnieuw” wat ik dus gedaan heb.

Zelfs PC heropgestart.

Dan het fameuze bericht gekregen dat er “ maar 2 toestellen tegelijkertijd ….” .

Ik heb maar 1 PC  dus is er duidelijk iets blijven hangen bij Proximus.

Modem van de lijn gehaald en opnieuw geprobeerd. Nog altijd het “ Oeps “ bericht.

Wat een gepruts bij Proximus. Begin het serieus moe te worden.

 

dat is inderdaad al altijd zo geweest van in het begin al als er nog sprake was van TV Overal 

Reputatie 6
Badge +3

Daar staat ook niets van die beperking in de speciale voorwaarden voor de app: https://www.proximus.be/dam/jcr:71f0d9df-513f-4cb0-96e3-5111cc9b4519/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/gc_Proximus_TV_App_trial_nl_proximus~2019-06-14-14-15-46~cache.pdf

Er wordt enkel maar gesproken dat er verschil in inhoud is tussen de tv app en het aanbod van digitale tv.

 

als je via je laptop dan eens de http://speedtest.net  meet, hoeveel heb je dan als resultaat.

Badge

Ik kijk dan wel via de website; op 1 toestel is ok.

@andreas48 Ik wist totaal niet (heb er geen weet van) dat er ook een limiet bestond bij het kijken naar een zelfde programma alleen wist ik dat er een limiet was van max 5 toestellen.

Krijg je dit bericht dan op je laptop waar je naar het zelfde programma bekijkt als het eerste toestel.

Maar eigenlijk op de vraag als je kijkt naar pickx met maar één toestel tegelijk heb je nog niet geantwoord,  werkt alles dan normaal op dat ene toestel dat verbinding maakt met pickx ?

Reputatie 6
Badge +3

Maak je gebruik van een VPN of TOR om anoniem te surfen of via telkens een ander IP adres in de wereld? Dat kan problemen opleveren met de systemen van Proximus.

Badge

Gisterenavond kwam er een bericht op dat ik maar op 2 toestellen tegelijk kan kijken naar hetzelfde programma en ik de derde moest afsluiten.Ik was dus maar op 2 toestellen bezig en keek naar verschillende zenders.Er is niemand die mijn login kent, onlangs veranderd, dus...één draadloos en de andere bekabeld.

Reputatie 6
Badge +3

Sorry, ik had er inderdaad wat snel overgelezen. Het klopt inderdaad wat je gezegd hebt.

Daarom dat ik mijn voorgaande opmerking geplaatst heb zodat @andreas48  duidelijkheid kan brengen door te bevestigen als het wel werkt als hij maar met één toestel tegelijk wekt, dus bv één laptop alleen dan de andere laptop alleen..., maw als er maar één toestel tegelijk contact maakt met pickx en geen één andere. 

als ze elk apart werken heeft dit niks te maken met het aantal apparaten die gekoppeld zijn.aan prox pickx of profiel niet correct...

 

Reputatie 6
Badge +3

Omdat de topicstarter zei dat het voorvalt wanneer beide laptops tegelijkertijd verbonden zijn en ook zijn tablet,android box. Bekijk dit stukje:  Moet er ene afzetten en de andere terug opstarten. Vandaar mijn opmerking.