Skip to main content
Antwoord

TV GIDS EN OPNAMES

• July 17, 2025
  • 4 reacties
  • 130 Bekeken

Beste ,sedert gisteren geen toegang meer tot TV gids en opnames .Reeds de modem en decoder  her opgestart geen resultaat .is wel een V7 android zie afbeelding .Bedankt op voorhand 

Beste antwoord door noel_024

Beste Martin ,je raad opgevolgd en de helpdesk 80022800 opgebeld die mij een reset van de android tv box aan bevolen .Dat uitgevoerd en na terug opstarten is alles OK.Nogmaals bedankt voor de goede raad 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • July 17, 2025

@noel_024 

Probeer ook eens of het opgelost geraakt door “Clear data & herstart” uit te voeren als volgt:

• Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “
              |- Systeeminfo
              |- Controleren op Updates         
              |- Zenderinfo ophalen       
              |- Clear data & herstart         
              |- App herstarten 
              |- Eco-Modus
              |- Videokwaliteit beheren

Als de TV gids dan nog niet moest inladen probeer dan ook nog eens “Zenderinfo ophalen” uit te voeren door naar “Zenderinfo ophalen” te scrollen en te kiezen, zie als hierboven.

• Auteur
  • Apprentice
  • July 17, 2025

Beste heb beide geprobeerd ,resultaat geen tv meer blijft hangen op (zie afbeelding)

Martin
  • July 17, 2025

Dit probleem is zo lang geleden ook verschillende keren voorgevallen, maar normaal krijg je dan de melding dat je de decoder niet moogt heropstarten en ook geen clear data & herstart !

De Proximus moderatoren zijn nu ook niet meer aanwezig op het forum, alhoewel zij en de helpdesk dit ook niet direct kunnen oplossen, maar ik zou toch eens bellen naar de helpdesk als ik u was, kan tot 22 u (helpdesk: 080022800) het kan zijn dat ze ook zullen zeggen dat je moet wachten tot de problemen opgelost zijn, maar je verliest er ook niets mee door hen op te bellen en kan je zo Mss meer te weten komen.

• Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • July 18, 2025

Beste Martin ,je raad opgevolgd en de helpdesk 80022800 opgebeld die mij een reset van de android tv box aan bevolen .Dat uitgevoerd en na terug opstarten is alles OK.Nogmaals bedankt voor de goede raad