Skip to main content

tv box V7 code P130

• November 17, 2025
  • 5 reacties
  • 115 Bekeken

Apps blokkeren in mijn V7 box en ik krijg de foutmelding P130.

Op mijn box V7 wisselen de leds oranje en groen constant, oranje aan - groen uit of oranje uit - groen knippert.

Op mijn V5 box brandt de oranje led constant en knippert de groene, wat volgens mij normaal is.

Reset van alle toestellen, netwerk en hdmi kabels vervangen en V7 box terug zetten naar fabrieksinstellingen geeft geen oplossing.

5 reacties

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • November 17, 2025

@Walter Hellemans P130 wijst op een connectiviteitsprobleem tussen modem en decoder. Heb jij toevallig een switch aangesloten op je modem? Is je decoder rechtstreeks verbonden met de modem?

Rechtstreeks verbonden via kabel.

Andere kabel geeft geen verbetering.

Op de modem branden de leds wel normaal, op de v7 decoder gaat het oranje steeds aan en uit.

Martin
  • November 17, 2025

@Walter Hellemans  en via →  Myproximus geavanceerd heropstarten > Tabblad “Onderhoud”, het je dit al geprobeerd. 

neen,  via het menu support heb ik Clear Data en een herstart uitgevoerd van de V7 box.

Voorlopig werkt alles normaal.

Ik weet nog steeds niet of de oranje led boven de netwerkkabel op de V7 constant moet branden zoals op een V5 of het correct is dat deze aan en uitgaat.

Martin
  • November 18, 2025

Ik heb op mijn V7 decoder eens gekeken naar de leds boven de RJ54-stekker van de netwerkkabel en de groene led licht op maar af en toe gaat de groen led kort uit en licht dan de orange led even op en dit zowel als de V7 op staat of in slaapstand. Aan de kant van de internet box knippert de groene led en blijft de oranje continu oplichten, (dat knipperen duidt er op dat data overdracht bezig is)