Omdat onze oude Belgacom PLC adapters de laatste tijd nogal heel warm aanvoelen, heb ik een paar dagen geleden PLC adapters devolo magic 2 wifi 6 gekocht. Heb voor het merk Devolo gekozen omdat dit blijkbaar ook het merk is waar Belgacom/proximus vroeger mee werkte. Na installatie werkte internet goed, maar de tv bleek een probleem te zijn. Het beeld blijft telkens hangen. Als je dan verandert van kanaal, is het twee seconden goed en dan bevriest het beeld opnieuw. Ik heb dan maar Proximus helpdesk gebeld en een dame liet me de decoder rebooten met een tandenstoker en ging me na 20’ terug contacteren. De tv liep toen volledig vast en we kregen op de duur een zwart scherm. Na zo’n 20’ kreeg ik inderdaad telefoon, maar het was automatisch gegenereerd en ik kreeg de boodschap dat men onze internetverbinding zou testen. Heb dan nog een tijdje aan de lijn zitten wachten en toen kreeg ik de Engelstalige boodschap dat ze mij niet konden helpen en dat ik zelf moest terugbellen. Ik heb dan maar weer de oude adapters ingeplugd om toch nog iets van tv te kunnen kijken. Maar daarmee is het probleem niet opgelost. Zag ondertussen op dit forum dat er al jaren problemen zijn met Devolo magic 2 wifi en vraag me af wat de oplossing nu eigenlijk is. Als ik de adapters nog mag omruilen, welk merk of type moet ik dan nemen?
Vraag
TV beeld loopt vast bij Devolo magic 2 wifi 6
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.