Skip to main content

hallo, kan iemand mij helpen hoe ik toestellen verwijder van de Pickx app?

via de android decoder.

ik vind het niet.

 

Glenn

hallo, kan iemand mij helpen hoe ik toestellen verwijder van de Pickx app?

via de android decoder.

ik vind het niet.

 

Glenn

hi, welk toestel wil je precies verwijderen ?


Hallo, het is een abdroidtelefoon

 

iK weet de naam niet daar ik de gekoppelde toestellen niet meer kan zien

 

iphones moeten blijver en ipad.

 

 


@Philippe_0243 Ik heb net een Samsungtelefoon verwijderd. Via de Android-decoder is het inderdaad niet mogelijk om het zelf te doen. Als er nog toestellen verwijderd mogen worden mag je het zeker laten weten, dan doen wij dit graag voor u. 


Hallo, dankjewel, kan je mij eens een overicht sturen welke toestellen er nog opstaan?

 

normaal enkel iohone s nu?

 

 


@Philippe_0243  Ik stuur je een privébericht. 


Kunnen jullie ook aub enkele toestellen uit mijn Pickx App bestand verwijderen? Heb ook een V7 Android Decoder.

 

Android, Oneplus KB2003 en Oneplus KB2003(1) mogen verwijderd worden.

In totaal staat er 3x OnePlus tussen. Mag ik ervan uitgaan dat de (2) de laatste is die er aan toegevoegd werd?

Alvast bedankt.

 

 


FYI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan dan wel.


FYI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan dan wel.

Moet ook niet meteen gebeuren. Is mij gewoon opgevallen en wou ze verwijderen maar lukte niet. 

Of vinden de medewerkers nu maandag mijn bericht niet?

Bellen vind ik, tenminste bij Proximus, enorm tijdrovend en lastig.


Heb ook een android decoder kunnen jullie mijn toestellen ook keer verwijderen behalve samsung s22 en samsung galaxy tab s7+ die moeten blijven

Klantgegevens ingevuld


FYI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan dan wel.

Moet ook niet meteen gebeuren. Is mij gewoon opgevallen en wou ze verwijderen maar lukte niet. 

Of vinden de medewerkers nu maandag mijn bericht niet?

Bellen vind ik, tenminste bij Proximus, enorm tijdrovend en lastig.

Jawel die zullen de berichten die binnengekomen zijn wel doornemen.


@tom.vh Uw toestellen (buiten de Samsung) zijn verwijderd.

@Fredoreul Als u uw klantennummer of lijnnummer kunt toevoegen aan uw forumprofiel, kan ik het voor u ook uitvoeren.


@YorickP Heb de lijnnummer toegevoegd ipv de klantennummer in mijn profiel. Kom momenteel niet op my Proximus.


Al mijn geregistreerde toestellen in de Pickx app mogen verwijderd worden, ik registreer ze wel opnieuw 


Reageer