Skip to main content
Vraag

toestellen verwijderen van picks app via de android decoder


hallo, kan iemand mij helpen hoe ik toestellen verwijder van de Pickx app?

via de android decoder.

ik vind het niet.

 

Glenn

13 reacties

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 14 september 2021
Philippe_0243 schreef:

hallo, kan iemand mij helpen hoe ik toestellen verwijder van de Pickx app?

via de android decoder.

ik vind het niet.

 

Glenn

hi, welk toestel wil je precies verwijderen ?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 14 september 2021

Hallo, het is een abdroidtelefoon

 

iK weet de naam niet daar ik de gekoppelde toestellen niet meer kan zien

 

iphones moeten blijver en ipad.

 

 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3341 reacties
  • 20 september 2021

@Philippe_0243 Ik heb net een Samsungtelefoon verwijderd. Via de Android-decoder is het inderdaad niet mogelijk om het zelf te doen. Als er nog toestellen verwijderd mogen worden mag je het zeker laten weten, dan doen wij dit graag voor u. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 20 september 2021

Hallo, dankjewel, kan je mij eens een overicht sturen welke toestellen er nog opstaan?

 

normaal enkel iohone s nu?

 

 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3341 reacties
  • 20 september 2021

@Philippe_0243  Ik stuur je een privébericht. 


Fredoreul
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 10 juni 2022

Kunnen jullie ook aub enkele toestellen uit mijn Pickx App bestand verwijderen? Heb ook een V7 Android Decoder.

 

Android, Oneplus KB2003 en Oneplus KB2003(1) mogen verwijderd worden.

In totaal staat er 3x OnePlus tussen. Mag ik ervan uitgaan dat de (2) de laatste is die er aan toegevoegd werd?

Alvast bedankt.

 

 


Martin
  • 32656 reacties
  • 10 juni 2022

FYI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan dan wel.


Fredoreul
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 10 juni 2022
Martin schreef:

FYI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan dan wel.

Moet ook niet meteen gebeuren. Is mij gewoon opgevallen en wou ze verwijderen maar lukte niet. 

Of vinden de medewerkers nu maandag mijn bericht niet?

Bellen vind ik, tenminste bij Proximus, enorm tijdrovend en lastig.


tom.vh
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 11 juni 2022

Heb ook een android decoder kunnen jullie mijn toestellen ook keer verwijderen behalve samsung s22 en samsung galaxy tab s7+ die moeten blijven

Klantgegevens ingevuld


Martin
  • 32656 reacties
  • 11 juni 2022
Fredoreul schreef:
Martin schreef:

FYI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan dan wel.

Moet ook niet meteen gebeuren. Is mij gewoon opgevallen en wou ze verwijderen maar lukte niet. 

Of vinden de medewerkers nu maandag mijn bericht niet?

Bellen vind ik, tenminste bij Proximus, enorm tijdrovend en lastig.

Jawel die zullen de berichten die binnengekomen zijn wel doornemen.


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 448 reacties
  • 13 juni 2022

@tom.vh Uw toestellen (buiten de Samsung) zijn verwijderd.

@Fredoreul Als u uw klantennummer of lijnnummer kunt toevoegen aan uw forumprofiel, kan ik het voor u ook uitvoeren.


Fredoreul
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 13 juni 2022

@YorickP Heb de lijnnummer toegevoegd ipv de klantennummer in mijn profiel. Kom momenteel niet op my Proximus.


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 12 augustus 2024

Al mijn geregistreerde toestellen in de Pickx app mogen verwijderd worden, ik registreer ze wel opnieuw