Skip to main content
Vraag

toestellen verwijderen van picks app via de android decoder

  • September 13, 2021
  • 15 reacties
  • 742 Bekeken

hallo, kan iemand mij helpen hoe ik toestellen verwijder van de Pickx app?

via de android decoder.

ik vind het niet.

 

Glenn

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

15 reacties

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 14, 2021

hallo, kan iemand mij helpen hoe ik toestellen verwijder van de Pickx app?

via de android decoder.

ik vind het niet.

 

Glenn

hi, welk toestel wil je precies verwijderen ?


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 14, 2021

Hallo, het is een abdroidtelefoon

 

iK weet de naam niet daar ik de gekoppelde toestellen niet meer kan zien

 

iphones moeten blijver en ipad.

 

 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • September 20, 2021

@Philippe_0243 Ik heb net een Samsungtelefoon verwijderd. Via de Android-decoder is het inderdaad niet mogelijk om het zelf te doen. Als er nog toestellen verwijderd mogen worden mag je het zeker laten weten, dan doen wij dit graag voor u. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 20, 2021

Hallo, dankjewel, kan je mij eens een overicht sturen welke toestellen er nog opstaan?

 

normaal enkel iohone s nu?

 

 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • September 20, 2021

@Philippe_0243  Ik stuur je een privébericht. 


Fredoreul
  • Apprentice
  • June 10, 2022

Kunnen jullie ook aub enkele toestellen uit mijn Pickx App bestand verwijderen? Heb ook een V7 Android Decoder.

 

Android, Oneplus KB2003 en Oneplus KB2003(1) mogen verwijderd worden.

In totaal staat er 3x OnePlus tussen. Mag ik ervan uitgaan dat de (2) de laatste is die er aan toegevoegd werd?

Alvast bedankt.

 

 


Martin
  • June 10, 2022

FYI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan dan wel.


Fredoreul
  • Apprentice
  • June 10, 2022

FYI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan dan wel.

Moet ook niet meteen gebeuren. Is mij gewoon opgevallen en wou ze verwijderen maar lukte niet. 

Of vinden de medewerkers nu maandag mijn bericht niet?

Bellen vind ik, tenminste bij Proximus, enorm tijdrovend en lastig.


tom.vh
  • Rising star
  • June 11, 2022

Heb ook een android decoder kunnen jullie mijn toestellen ook keer verwijderen behalve samsung s22 en samsung galaxy tab s7+ die moeten blijven

Klantgegevens ingevuld


Martin
  • June 11, 2022

FYI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan dan wel.

Moet ook niet meteen gebeuren. Is mij gewoon opgevallen en wou ze verwijderen maar lukte niet. 

Of vinden de medewerkers nu maandag mijn bericht niet?

Bellen vind ik, tenminste bij Proximus, enorm tijdrovend en lastig.

Jawel die zullen de berichten die binnengekomen zijn wel doornemen.


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • June 13, 2022

@tom.vh Uw toestellen (buiten de Samsung) zijn verwijderd.

@Fredoreul Als u uw klantennummer of lijnnummer kunt toevoegen aan uw forumprofiel, kan ik het voor u ook uitvoeren.


Fredoreul
  • Apprentice
  • June 13, 2022

@YorickP Heb de lijnnummer toegevoegd ipv de klantennummer in mijn profiel. Kom momenteel niet op my Proximus.


  • Apprentice
  • August 12, 2024

Al mijn geregistreerde toestellen in de Pickx app mogen verwijderd worden, ik registreer ze wel opnieuw 


  • Apprentice
  • April 12, 2025

Kan U aub ook alle apparaten die toegang hebben tot mijn Pickx app verwijderen? Ik zal ze opnieuw instellen. Bedankt!


Martin
  • April 12, 2025

Vul hiervoor in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aan zodat de
@Proximus-Moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je ook vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.