Ik zat in de testgroep om de nieuwe decoder V6 te testen.
Ik kreeg op 28/6/2018 een mail met de vraag om een keuze te maken tussen de V5 en V6 of beide te behouden :
Laat ons voor 15 juli 2018 weten wat je verkiest via 0800 22 800.
Kies je om slechts één decoder te houden? Dan krijg je spoedig een e-mail met alle praktische inlichtingen over hoe je de andere decoder gratis via bpost kan terugsturen.
Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-team
Ik heb dit nummer gebeld, mijn voorkeur voor de V5 gegeven, maar tot heden kreeg ik nog geen instructies om de V6 terug te sturen.
Nu vrees ik dat men mij vanaf volgende maand zal debiteren voor 2 decoders i.p.v. 1.
Is er hier iets fout gelopen ?
Beantwoord
Terugsturen decoder V6
Beste antwoord door Martin
gewoon optie 4 zou ik nemen, daar zijn ze op de hoogte van de testdecoder en ook omtrent het terugsturen van decoders enz... je kunt nog bellen tot 24 uur deze avond.
Het was inderdaad automatisch dat het doorgeven van je optie gebeurde, maar eens je de gegevens doorgegeven hebt en er achteraf nog bijkomende vragen of informatie wenst gaat dit weer gewoon via aan operator op het 0800 22 800 nummer.
Bekijk origineelHet was inderdaad automatisch dat het doorgeven van je optie gebeurde, maar eens je de gegevens doorgegeven hebt en er achteraf nog bijkomende vragen of informatie wenst gaat dit weer gewoon via aan operator op het 0800 22 800 nummer.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.