Technische fiche van series en films bij de Proximus TV gids
Ik mis in de 'samenvatting' van films en series de noodzakelijke (!) technische gegevens.
Bijvoorbeeld serie "True detective", Canvas wo 13.9, 23.10 u. Ik vind het heel belangrijk en nuttig te weten waar en wanneer die serie geproduceerd werd, welke jaargang, hoeveel afleveringen er hierin zijn èn welke aflevering het is in die reeks.
Ik moet naar de Humo app gaan of bij wie Telenet TV gids heeft, om dat dat te vernemen.
Het kan toch niet zo moeilijk zijn om bij Proximus TV gids ook aan te geven:
bvb "True detective" (USA, 2014; seizoen 1, aflevering 1 van 😎.
Kort bv ook voor vrij 15.9 : op Eèn: "Midsummer Murders", 2017, GBR, seizoen 19, aflev. 5 van 6; Toch handig en vooral nuttig om te weten!
En voor Films, bvb "Soleil trompeur" op Canvas zat. 16.9 : Russisch-Frans oorlogsdrama, 1994 !!! Waarom kan dat niet?
Zo simpel maar met een grote toegevoegde waarde!!! Ik vind dit niet zomaar een kleinigheid.
Het zou voor Proximus in zijn geheel een echte toegevoegde waarde zijn!!!
Ik zeg dit als een trouwe, totale Proximus gebruiker.
Hopelijk wordt er binnenkort werk van gemaakt.
Beste groeten.
Guy.
Bijvoorbeeld serie "True detective", Canvas wo 13.9, 23.10 u. Ik vind het heel belangrijk en nuttig te weten waar en wanneer die serie geproduceerd werd, welke jaargang, hoeveel afleveringen er hierin zijn èn welke aflevering het is in die reeks.
Ik moet naar de Humo app gaan of bij wie Telenet TV gids heeft, om dat dat te vernemen.
Het kan toch niet zo moeilijk zijn om bij Proximus TV gids ook aan te geven:
bvb "True detective" (USA, 2014; seizoen 1, aflevering 1 van 😎.
Kort bv ook voor vrij 15.9 : op Eèn: "Midsummer Murders", 2017, GBR, seizoen 19, aflev. 5 van 6; Toch handig en vooral nuttig om te weten!
En voor Films, bvb "Soleil trompeur" op Canvas zat. 16.9 : Russisch-Frans oorlogsdrama, 1994 !!! Waarom kan dat niet?
Zo simpel maar met een grote toegevoegde waarde!!! Ik vind dit niet zomaar een kleinigheid.
Het zou voor Proximus in zijn geheel een echte toegevoegde waarde zijn!!!
Ik zeg dit als een trouwe, totale Proximus gebruiker.
Hopelijk wordt er binnenkort werk van gemaakt.
Beste groeten.
Guy.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.