Op 30/10/2021 gaf ik via de MyProximus app door (via Prime) dat we een probleem hadden met de content van Studio 100.
Ik werd diezelfde dag teruggebeld door een vriendelijke dame (Julie) die dit navroeg bij de technische dienst. Gezien dit probleem blijkbaar wat moeilijker was, gingen ze dit verder behandelen en mij op de hoogte houden.
Nu zie ik in de app dat mijn vraag op 23/11/2021 werd opgelost met als commentaar: “Beste klant, onze diensten kan u steeds contacteren via de prime knop in de my proximus app.”
Op 26/11/2021 werd mijn vraag afgesloten wegens geen feedback.
Ik voel me dus genoodzaakt om dit probleem aan te kaarten via dit forum.
Het probleem dat wij hebben op Pickx is dat sommige content van Studio 100 niet is te raadplegen.
Voorbeeld:
Bij Samson staat er een onderverdeling per reeks, dit is Samson & Gert, Samson & Gert Zomerpret, Samson & Gert Winterpret, e.d.
Om de afleveringen te kunnen zien, moet je deze reeks openen. Echter daar loopt het fout, want je keert gewoon terug naar de hoofdpagina van Samson.
Dit is het geval bij alle series van Studio 100 die onderverdeeld zijn in reeksen.
Graag had ik een oplossing gekregen voor dit blijkbaar moeilijk probleem die al meer dan 1 maand aansleept.
Ter informatie aan de medewerkers van Proximus, mijn originele vraag had als referentienummer 2144647733