Beantwoord

Studio 100 GO pass

  • 25 January 2018
  • 35 reacties
  • 1597 Bekeken

Bij ons hebben ze gisteren proximus komen activeren en aansluiten. We hebben het pack: all kids erbij genomen. Optv kunnen we dit allemaal zien maar mijn zoon heeft de app: studio 100 GO gedownload op zijn ipad maar daar zijneel veel filmpjes zn spelletjes enzo met een slotje op en als je daar op klikt, komt er: helaas hier hebt u de studio 100 GO pass voor nodig maar we hebben die al. Hoe kan hij toch op de ipad alle filmpjes enzo deblokkeren?
icon

Beste antwoord door SamuelD 29 January 2018, 18:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

35 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kimraus er lijkt bij de inleiding van je order inderdaad nog iets te zijn vastgelopen. Daarvoor heb ik nu net de bevoegde dienst gecontacteerd, die dit zo snel mogelijk in orde brengt.
Hier zelfde probleem kunnen jullie dat ook eens nazien aub
Groet karien
Reputatie 7
Badge +4
Wanneer je een filmpje aanklikt dien je in te loggen met je MyProximus login en paswoord, hierna zou je de toegang krijgen tot alle inhoud.
Dank u samuel , is gelukt ! ?
Wanneer je een filmpje aanklikt dien je in te loggen met je MyProximus login en paswoord, hierna zou je de toegang krijgen tot alle inhoud. Beste, bij ons lukt dit ook niet. zelfs niet wanneer ik op login duw.. want dan vraagt hij teleksn opnieuw of ik wil overgaan naar de app en kom steeds op hetzelfde terug. zelfde met de proximus tv app... ik log teleksn in, hij laad en komt dan steeds terug bij het inlog scherm maar geraak nergens op! frustrerend .. kunt u mij aub ook helpen?
Reputatie 7
Badge +6
Niels, kan je eens opnieuw proberen? Heb een aanpassing voor je gedaan welke dit zou moeten oplossen.
Hier ook studio 100 go pass die geblokkeerd blijft
Reputatie 7
Badge +4
Gvhoey, kan je me via een privé bericht even je login van je MyProximus doorgeven aub?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik heb hetzelfde probleem; moet elke keer mijn login gegevens invullen en toch blijft de content geblokkeerd. Bedankt om dit te bekijken
Reputatie 6
Badge +4
Hi An23,

Om toegang te krijgen moet je effectief ook een Myproximus account gebruiken waaraan je tv producten gelinkt staan anders werkt dit niet. Betekent dus als je inlogt op je myproximus dat daaraan het klantennummer moet gelinkt staan + alle producten en diensten internet+ tv, is dit niet zo, kan de app ook de check niet doen dat je effectief over dit abonnement beschikt en blijf je geblokkeerd; Mvg sabine
Wij blijven ook geblokkeerd terwijl we dit al maanden betalen. Proximus kan dit eindelijk geactiveerd worden?
Reputatie 7
Badge +4
Jbombe18,
kan je even verduidelijken wat er juist niet lukt? Zo kan ik voor je eens nakijken wat de oorzaak kan zijn.
Zou u bij mij ook eens kunnen nakijken? Op TV lukt alles, maar bij de app niet. Ik kan alle filmpjes zonder problemen zien, maar als ik ze willen downloaden en ik ga nadien naar downloads, dan staan ze hier terug geblokkeerd. Dan moet ik terug aanmelden, maar ook na het aanmelden kan ik niets bekijken in de lijst downloads.
Reputatie 6
Badge +4
Hi Yenthe2209. Met de Proximus tv app kan je live tv kijken , pauzeren, terugspoelen, herstarten en opnemen programma's. Opgenomen programma's zijn dan terug te vinden in de bibliotheek. Kan je me dus eens verduidelijken met welke app je werkt en wat je bedoelt met downloads? mvg Sabine
Ik bedoel de Studio 100 GO app op mijn GSM. Je kan de filmpjes dan downloaden om daarna ook te bekijken als er geen internet beschikbaar is. Dit lukt mij echter niet omdat de filmpjes bij downloads geblokkeerd blijven. Ik moet dan inloggen via proximus TV, dat lukt, maar de filmpjes blijven geblokkeerd. Ze zijn echter niet geblokkeerd bij het gewoon kijken
Reputatie 6
Badge +4
Hi Yenthe. Thx for feedback, was me niet echt duidelijk. Om dit grondig te kunnen nakijken stuur je ons best via prive bericht ( onze medewerkers) het klantennummer of telfoonnummer waarop je contract actief is + de login waarmee je inlogt . Mvg sabine
Al 2 jaar betalen we bij #proximus voor de studio 100 go pas maar nog nooit heeft dit gewerkt? We moeten constant inloggen en de slotjes gaan niet weg op de app. Hoe lang gaat dit nu nog duren voor er een oplossing komt????? Waar blijft het verhaal van onbeperkt kijken???? #proximus.
Ik krijg ondanks de melding dat ik ingelogd ben geen toegang. Nog iemand hier problemen mee die me mss kunnen helpen.
Reputatie 7
Badge +3
@ Merijn Om toegang te krijgen moet je een Myproximus account gebruiken waaraan je tv producten gelinkt staan, anders werkt dit niet. Betekent dus als je inlogt op je myproximus dat daaraan het klantennummer moet gelinkt staan + alle producten en diensten internet+ tv, is dit niet zo, kan de app ook de check niet doen dat je effectief over dit abonnement beschikt en blijf je geblokkeerd; Groeten Els
Dag Els.

Dit doe ik zo. Want via dat account kan ik al mijn tv opties wijzigen. Maar het lukt helaas dan nog steeds niet. Naar mijn weten heb ik ook maar 1 account.
Reputatie 7
Badge +4
Merijn, kan je ons via een privé bericht even je gegevens doorsturen? Dan kijk ik het graag even voor je na. Grtjs,
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Bij mij gingen ze het ook oplossen. Nog altijd niet gebeurd. Ligt niet aan hun blijkbaar
Ondanks de inzet die ze reeds deden is het nog steeds niet opgelost.
Ontgoocheld.
Ik heb eergisteren de Studio 100 Go Pass op mobiel (Mobilus S) laten activeren. Als ik de app open op de iPad, zie ik bijna overal een slotje staan. Ik moet mij dan telkens opnieuw inloggen, maar het probleem blijft! Iemand die mij kan helpen?
Dat is bij ons ook nog steeds niet opgelost. Ondanks alle tips die ze reeds gaven. Wordt tijd dat dit eens in orde komt. Of korting op komt.

waarom  wordt je altijd uit de app gesmeten?  het vakje aangemeldt blijven is steeds aangevinkt en toch moet ik 10 keer per dag en meer  opnieuw inloggen  voor toegang. moet dan ook steeds 3 keer proberen eer het lukt. (sorry iets verkeerd gelopen.probeer opnieuw) . ge betaalt er maandelijks geld voor voor iets da maar gammel werkt.