TUI: pas maandag neemt hier iemand van proximus zelf de draad terug op.
U zou ook de helpdesk van Studio 100 kunnen contacteren zij maken immers de app, Proximus heeft gewoon een samenwerking met hen: https://studio100.com/be/nl/algemeen/faq/ik-heb-nog-een-andere-vraag-of-opmerking
Hallo,
Kan iemand me helpen met volgende. We hebben sinds enkele dagen de Studio 100 go Pass aangeschaft.
We melden aan via de gsm in de app. Dit lukt. Echter enige tijd later, we openen de app opnieuw, dan zijn de extra filmpjes opnieuw versleuteld.
Dis is zo op al onze apparaten met de app. De app opnieuw verwijderen en terug aanmelden geeft hetzelfde probleem. Aanmelden lukt maar na het afsluiten moeten de kinderen telkens terug laten aanmelden door ons.
Kan dit opgelost worden?
Alvast bedankt
Yves Bols
de toestellen waar de de app op gebruikt. Zijn dat allemaal IOS toestellen of Android toestellen?
Geert
Beste Geert
Inderdaad zijn allemaal IOS toestellen
Beste Geert
Inderdaad zijn allemaal IOS toestellen
Kan je even deze gegevens ingevuld doorsturen in een privé bericht, dan stuur ik dit door naar de IT diensty
Telefoonnummer klant:
Account e-mail (MyProximus login email):
Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie):
Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
Tijd waarop het probleem optrad:
Alvast bedankt,
Geert
Dag Geert
En hoe stuur ik een prive bericht
op zijn naam klikken > GeertC
Ik heb dit doorgestuurd naar IT , we houden jullie op de hoogte.
Geert
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.