Vraag

Streamz (android decoder)

  • 21 January 2021
  • 1 reactie
  • 512 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Sinds kort heb ik telkens ik Streamz kijk (of gekeken heb) een soort van ingebrand beeld op de achtergrond. De hoofdmenu van Streamz (dus de vierkantjes met de programma’s in en de “kijk verder” etc) die blijft licht zichtbaar op de achtergrond. 

Ik dacht dat het een probleem met de tv zou zijn, omdat die al wat ouder is, maar als ik bv Streamz niet gebruik dan heb ik zo geen “ingebrand” beeld op de achtergrond. Als ik iets lang pauzeer (buiten Streamz) dan heb ik het ook niet, dus denk niet dat het echt inbranden zou zijn (+ dan zou het langer moeten blijven :-) ).

 

Nog iemand last van of dit al eens gemerkt? Iemand een oplossing? (resetten doet niets, want tegenwoordig moet je die Android decoder meer resetten dan opzetten)


1 reactie

Ik heb al alles al geprobeerd om streamz in orde te brengen om deze via mijn rekening te verkrijen en dit is een bestaand account van streamz. Heb zelfs alles stappen ondernomen die ik per mail heb gekreggen. Zelfs via de android tv die ik heb en dan de abonmenten en daaronder heb je de apps wr je kan zien welke bij proximus atief zijn. Als ik daar op de app streamz klik krijg ik ook gelijk zwwart beeld. Is er misschien een mogelijheid dat er een link gestuurd kan worden via mail om streamz op

Reageer