Skip to main content
Beantwoord

Streaming niet beschikbaar


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

41 reacties

  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 7 januari 2019
Heb privé bericht gehad met de medewerkers en zij hebben dit opgelost!

  • 0 reacties
  • 7 januari 2019
Hey Dutske!

Heb je nog steeds dit probleem? Wat krijg je als je jouw toestel herstart?

Groetjes,
Wenzel

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 28 januari 2019
Ook bij mij is de streaming niet beschikbaar. Tablet reeds opnieuw opgestart, app reeds opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat. Ik krijg dezelfde melding als de Kapper...

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 28 januari 2019
Inmiddels opgelost via chat proximus, het werkt weer

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 30 januari 2019
Dutske, ik heb een aanpassing gedaan, kan je even opnieuw testen of het nu wel lukt? Indien het niet lukt stuur je even een privé bericht naar Het Proximus Team met de gebruikersnaam die je gebruikt om in te loggen?

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 24 september 2019
vandaag weer de melding "streaming niet beschikbaar"

buiten het feit dat we bijna dagelijks programmas half opnieuw moeten kijken omdat de app halverwege het programma plots uitvalt en stopt met casten.. je moet dan dat programma ook weer volledig opnieuw kijken.. grappig wel.. een picx abo hebben maar de serie via de EEN website kijken omdat dat stabieler is..

ook maken ze wel mooi reclame over die picx app.. de helft van de opties zijn niet mogelijk bij de epic combo pack.. wat heb ik al spijt..

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 30 oktober 2019

Pickx werkt niet.  Niet op mijn ipad en niet op android gsm.

Telkens verschijnt de melding ‘stream niet beschikbaar - probeer opnieuw’

Hoe kan dit verholpen worden?


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 31 oktober 2019

Kristof, lukt dit via de app wel? 


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 31 oktober 2019

Het is met de app dat het niet werkt.

Op dit moment ben ik in Luxemburg en werk ik via de hotel wifi.

Het is de eerste keer dat ik het probeer via Pickx.  Met de vorige app TV overal lukte het wel.


ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 4 november 2019

@kristof_020 Heb je dit probleem enkel in Luxemburg of ook in België? Zijn de locatiegegvens op je toestel ingeschakeld?


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 4 november 2019

In België werkt dit nu wel.

Op mijn iPad staan de locatie gegevens van de app Pickx op ‘vraag’.  Ik slaag er niet in om dit te veranderen, komt steeds terug op ‘vraag’.

 


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 5 november 2019

@kristof_020 Het is de bedoeling dat je op je ipad zelf de locatie gegevens inschakeld , dus niet in de pickx app. 


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 5 november 2019

‘Locatievoorzieningen’ stond AAN, dus dat is niet de reden.


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 19 maart 2020

Ik heb onlangs mijn Samsung P 5110 tablet manueel ge-üpgradet naar android 6.0.1. Maar op de Pickx-app. krijg ik nog steeds de melding “streaming niet beschikbaar, probeer opnieuw”. Nochtans is alles correct ingesteld (locatiegegevens, rechten voor de Pickx-app).  


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3380 reacties
  • 19 maart 2020

Kan je op andere toestellen nog wel inloggen (eventueel even testen op de pc via www.proximus.be/pickx) ? Er is geen specifiek probleem gekend met die androidversie


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 20 maart 2020

Op alle andere toestellen (PC, smartphone) werkt het normaal.