Beantwoord

Streaming niet beschikbaar

  • 16 November 2018
  • 41 reacties
  • 6010 Bekeken

Op mijn ipad kan ik geen enkel live of opgenomen programma bekijken. Overal en altijd dezelfde bovenstaande foutmelding.
Op mijn iphone daarentegen geen problemen.
Ik merk geen verschillen in de instellingen.
Op Ipad van mijn vrouw ook geen problemen.
Kunnen jullie mij helpen aub?
Dank je wel.
icon

Beste antwoord door maddiedp 28 January 2019, 21:49

Bekijk origineel

41 reacties

Heb je al eens geprobeerd de applicatie volledig te herinstalleren? Groetjes, Wenzel
Jazeker.
Toestel volledig uitgezet en opnieuw opgestart. Uninstall, Install.
Zonder resultaat.
Zou je eens kunnen proberen met de tablet naar fabrieksinstellingen te herstellen?
Sorry, dat is er over.
Dat brengt me te ver van huis.
Alle andere apps werken.
Heb de laatste versie ios.
Dan mogen we wel verwachten dat Proximus TV ook werkt.
Beste

ik heb het zelfde probleem, en het betreft hier zowel mijn oude als nieuwe ipad.
Hoe kan dit opgelost worden?
Reputatie 7
Badge +6
Miperrone, Mathieke, kunnen jullie even de landinstelling en tijdszone nakijken? Dit doe je via instellingen => algemeen.
Staat deze op regio 'Belgie' en tijdszone 'Brussel'?
Hey Mathieke. Wat heb je al geprobeerd? Is de app al hergeïnstalleerd en/of de tablet naar fabrieksinstellingen herstelt? Groetjes, Wenzel
En lokalisatie moet ook aanstaan eens je buiten Belgie bent dacht ik toch!
Proximus TV doet al maanden moeilijk terwijl de app van de concurentie werkt als een fluitje van een cent.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo Johan, kan je mij via een privé bericht https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je klantennummer of vaste lijnnummer doorsturen + wat extra info over wat er juist niet lukt zodat ik dit voor jou kan nakijken. Groeten Thierry
ThomasP, mijn instellingen staan correct. Maar de app werkt nog steeds niet.
Ook hier op mijn nieuwe ipadpro kan ik niets met de tv app!! Stream niet mogelijk staat er steeds! Terwijl de app net op de iPad nuttig zou zijn!
Reputatie 7
Badge +4
Kan je de app eens verwijderen en terug installeren?
Heb ik al meermaals gedaan, maar noppes!
Reputatie 7
Badge +4
welke ios versie heb je op dit toestel ?
iOS 12.1.1 dus helemaal up to date!
Reputatie 7
Badge +4
ik heb even je login gecontroleerd en zie hierop geen problemen
kan je me de foutmelding die je ontvangt doorsturen ?
Hierbij zou een schermafbeelding moeten staan in attachment!
Reputatie 7
Badge +4
Heb je de stappen uit volgend topic allemaal eens opgevolgd? https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/een-probleem-met-de-nieuwe-tv-app-in-ios-en-in-4g-volg-deze-gids-44772
Lukt niet! Heb me aangemeld via mijn iPhone 4 G omdat ik geen 4 G op mijn iPad heb, maar dat lukt ook niet!
Reputatie 7
Badge +4
Kan je even een privé bericht sturen naar Het Proximus Team met de gebruikersnaam die je gebruikt voor de Proximus Tv app ?
Heb Ik net gedaan! Bedankt alvast!
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord krijg laat ik je hier iets weten
Bedankt voor de persoonlijke service! Knap werk! Alles werkt nu prima! Dank je!
Hoi kapper.
Heb hetzelfde probleem op ipad: "stream niet beschikbaar"
Wat was de oplossing?

Reageer