Skip to main content

Ik heb al een paar dagen last van storingen op tv op elke post het beeld loopt vaak vast of gaat in vertraging dit is dus heel vervelend. En met mijn Proximus home optimizer app krijg ik geen toegang tot mijn b box

Nee die is het niet daar en ik heb maar 1 wifi booster van Proximus waar ik voor betaal ik heb nog iets anders maar die heb ik tweedehands gekocht en daar is die van mijn dochter op aangesloten en haar Playstation ook. Het is de decoder die ik vorig jaar ontvangen heb voor de testfase die storingen geeft en niets anders alles werkt goed.

@Tony Vancraesbeeck Dus  1 decoder draadloos verbonden en 1 rechtstreeks met de kabel? Op welke poort op de modem is de kabel aangesloten? Kan je deze kabel eens versteken?

Ik heb alles al geprobeerd en gedaan en de storingen blijven mijn decoder doet zelfs geen update meer!!!

@Tony Vancraesbeeck heb je nog een vrije port op de modem waar je de kabel even op kan testen of had je dit al gedaan ?

Heb alles al gedaan en de storingen blijven!!!

@Tony Vancraesbeeck Als ik een meting doe op jouw lijn kan ik één decoder niet uitlezen. Ik vermoed dat het gaat over de decoder waar jij storing op hebt. Op deze manier is het dus voor ons moeilijker om te bekijken en uit te sluiten waar het aan ligt. Van daar ook onze vragen. 

Dus je hebt: 

• Decoders van plaats gewisseld? 
  • Decoder herstart en gereset? 
  • Utp kabel getest in andere poorten van de modem? 
  • Utp kabel gewisseld? 
  • Modem gereset? 

Indien je dit alles hebt gedaan en niks heeft geholpen kunnen we de decoder omruilen.

Heb ondertussen alles al gedaan en niets helpt

Ik zal je een nieuwe decoder opsturen. Deze zal normaalgezien morgen geleverd worden in een pick up punt in de Dieplaan 10. U krijgt hierover nog een sms. 

De storingen beginnen weer  het beeld staat voor enkele seconden hangen en bij sommige zenders is het een geblokt beeld waarbij de kleuren ook door elkaar lopen en soms volledig grijs wordt. Heb nu sinds januari een nieuwe decorder.

FYI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens de weekends .

Wij hebben exact hetzelfdz probleem nu al enkele maanden bij de decoder op de slaapkamer. Al verschillende keren alles verwisseld zn gereset en enkel deze digicorder heeft het.

Gaat dit over je V7 decoder en als je die op een andere plaats zet van andere decoder dan heb je geen probleem dus?

Ja klopt een V7 en het probleem verplaatst zich mee. Als de decoder van in de woonkamer boven staat dan heb ik geen problemen

Reageer